Emmaljunga kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. august 2011

MIWULA

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Giraffen

MIWULA skriver:

Har min emmaljunga cerox 360 kombivogn til salg.

Citybag+madras+fluenet

klapvogn + forlæder+fluenet

pusletaske i samme farve.

Her er et link http://www.dba.dk/kombivogn-emmaljunga/id-76688342/

Også har vi oz lige vores ingrid vugge til salg fra babysam.

Link til vuggen http://www.dba.dk/vugge-pileflet-ingrid-b-42/id-76719951/

Min mor har en tremmeseng og sort lift til salg

Link http://www.dba.dk/tremmeseng-hvidmalet-trae/id-76690799/

Skriv endelig hvis det skulle være noget.

Jeg bor i Østjylland så er ikke køber, men jeg tænkte på om du vil fortælle hvorfor du sælger kombivognen? vi er nemlig SÅ meget i tvivl om hvorvidt det skal være kombivogn+evt billig barnevogn senere eller barnevogn+klapvogn

Kan se din søn ikke er sååå gammel endnu så tænkte om det var fordi I ikke synes den var så go eller... ?

Anmeld

15. august 2011

MIWULA

Giraffen skriver:

Jeg bor i Østjylland så er ikke køber, men jeg tænkte på om du vil fortælle hvorfor du sælger kombivognen? vi er nemlig SÅ meget i tvivl om hvorvidt det skal være kombivogn+evt billig barnevogn senere eller barnevogn+klapvogn

Kan se din søn ikke er sååå gammel endnu så tænkte om det var fordi I ikke synes den var så go eller... ?

Det fordi jeg gerne vil have en anden klapvogn også er han alligevel ved at være for lille til barnevognskassen.  Men vi har så oz en emmaljunga barnevogn som vi så bruger bagefter.  Men vi vi har været glade for den.

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

MIWULA skriver:

Det fordi jeg gerne vil have en anden klapvogn også er han alligevel ved at være for lille til barnevognskassen.  Men vi har så oz en emmaljunga barnevogn som vi så bruger bagefter.  Men vi vi har været glade for den.

arh ok Men jeg troede nemlig lidt at den klapvogn var noget af det lækreste, så hvis jeg igen må snage er der så noget specifikt ved klapvognen der gør I hellere vil have en anden?

Iiih det med de vogne er bare så svært når man ikke har børn enndu og ingen erfaring har og det er alligevel en ret dyr ting, der skal bruges meget

Anmeld

15. august 2011

MIWULA

Giraffen skriver:

arh ok Men jeg troede nemlig lidt at den klapvogn var noget af det lækreste, så hvis jeg igen må snage er der så noget specifikt ved klapvognen der gør I hellere vil have en anden?

Iiih det med de vogne er bare så svært når man ikke har børn enndu og ingen erfaring har og det er alligevel en ret dyr ting, der skal bruges meget

Hehe det er helt bestemt en rigtig lækker vogn og det er udelukkende kun udseendet på den anden der gør jeg hellere vil have den for den har nemlig det samme stel som denne her model. men en anden klapvogns kasse. Sætter lige billed ind.  

Hehe ja det sku ikk nemt med allle de ting.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

MIWULA skriver:

Hehe det er helt bestemt en rigtig lækker vogn og det er udelukkende kun udseendet på den anden der gør jeg hellere vil have den for den har nemlig det samme stel som denne her model. men en anden klapvogns kasse. Sætter lige billed ind.  

Hehe ja det sku ikk nemt med allle de ting.

aarh ok, så du fravælger ikke kombivognen fordi du ikke synes den er go godt at vide, når vi står i Babysam og skal blive lidt klogere på livet

Anmeld

15. august 2011

MIWULA

Giraffen skriver:

aarh ok, så du fravælger ikke kombivognen fordi du ikke synes den er go godt at vide, når vi står i Babysam og skal blive lidt klogere på livet

Nej dog ikk smadder go vogn.  har bare forelsket mig i den anden.

Anmeld

23. august 2011

MIWULA

27. august 2011

nattergalen

Hejsa,

Min søster kunne være interesseret i din kombi vogn, men vil lige gerne høre hvor gammel den er.. Og hvordan den er at køre med mht dreje forhjulet??

Anmeld

27. august 2011

nattergalen

Hejsa, 

Min søster kunne muligvis være interesseret i din barnevogn.. 

Hun vil lige høre om hvor længe du har haft den, ridser? slidtage? Hvor meget er klapvogns delen blevet brugt? 
Generelt nogle flere informationer..

På forhånd tak.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.