Forrygende nytår :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

Doktor Doolittle

Kære tøser og mænner
Godt nytår til jer alle

Vi havde en fantastisk aften hos nogle venner i Hellerup, vi var 6 voksne og 6 skønne unger.
Vi fik læææææææækker mad MUMS.
Og fyrede knaldperler, stjernekastere og hårdere skyts af i lange baner så beskyttelsesbrillerne duggede

Bagefter stod den på mange drinks med og uden alkohol (dem uden var mest til ungerne ).
Tænk engang hvor vildt, William holdt sig vågen til kl. 02.30 hvor han faldt i søvn i sin fars skød og Theodor faldt i søvn kl. 04.

Vi var hjemme 05.30 og drengene sov til kl. 11!!! så vi var faktisk friske 1. januar, og da vi er vant til at drikke havde vi heller ikke tømmermænd

Om aftenen stod den for en gangs skyld på slam-mad. Vi var ikke de eneste, der havde fået denne klamme idé, så køen hos Burger King på Vesterbrogade var flere meter lang, fyldt med pommes frites hungrende mennesker med morgenhår kl. 18

TRUUUUUUUUUUT og godt nytår fra mig til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

Diana...

Ihh det lyder bare som om i havet det super hyggeligt, og laaang tid ungerne holde sig vågne det var godt klart... Slam mad høre næsten til 1 januar synes jeg

Vi var bare mig og min dejlige kæreste og alle vores dyr, da vores lille hund havet sin første nytår så vi ville lige se hvordan han klaret det og han var helt lige glad så det var dejligt og så synes vi ikke lige vi havet penge til at tage til sjælland igen og holde det med venner/familie da vi os var der ovre i julen...

Men vi hygget os men noget super lækkert mad og nogen gode film og jeg holde da ud med min store mave til kl 02.30 og det vildt da jeg er så træt at jeg plejer og falde i søvn ca kl 20-21 Men vi hygget og og synes faktisk det var rart der bare var os...

Knus Diana 35+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.