Tyllekursus - dato - skal du med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

tymini

Heysan...

Jeg vil da rigtig gerne med på et tyllekursus (hvis der ikke er fyldt op) - Altså hvis det bliver i september

Rikke

Anmeld

9. august 2011

Zafir

Ligenu er der dødt løb mellem september og november Der er nogen der kun kan i september og nogen der kun kan i november.
VI lader den lige løbe en dag eller to, for at se hvad det ender med.

Vi skal MINIMUM være 12 i november...

Irene?? - havde du ikke to mere der gerne ville også? Kan du høre hvornår de vil?

Anmeld

9. august 2011

Lullaby

HVIS man skriver at man gerne vil med, hvornår falder betalingen så? Er flad til den 1 fordi mandens løn er gået i kludder denne måned

Anmeld

9. august 2011

mariamiss6

Lullaby skriver:

HVIS man skriver at man gerne vil med, hvornår falder betalingen så? Er flad til den 1 fordi mandens løn er gået i kludder denne måned

Jeg ved ikke lige hvem der er kasserer endnu.... Men umiddelbart, siden kurset først  er i September, vil jeg tro betaling kan ske til den 1. 

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

mariamiss6 skriver:

Jeg ved ikke lige hvem der er kasserer endnu.... Men umiddelbart, siden kurset først  er i September, vil jeg tro betaling kan ske til den 1. 

hvad er prisen ?

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

mariamiss6 skriver:

http://specialkoebmanden.dk/en/kagekurser-roedovre-efteraar-2011-162/-182/sproejteglasur-blomster-blade-tirsdag-d-27-september-2011-kl-1730-til-kl-2000-7190.html

Taak..

kunne bare ikke åbne ind til siden før
min computer er ikke helt enig med baby.dk og mange af de andre sider idag

Anmeld

9. august 2011

mariamiss6

MelikkazMoar skriver:

Taak..

kunne bare ikke åbne ind til siden før
min computer er ikke helt enig med baby.dk og mange af de andre sider idag

Jeg kan se der også er en aaaanelse bøvl på specialkøbmanden, der mangler i hvert fald noget i forhold til igår, så måske er det det der driller lidt også....

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

mariamiss6 skriver:

Jeg kan se der også er en aaaanelse bøvl på specialkøbmanden, der mangler i hvert fald noget i forhold til igår, så måske er det det der driller lidt også....

det kan sagtens være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.