Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeres børn da de var 2 måneder ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oskar han kunne vende sig fra ryg til mave og fra mave til ryg.Holde hovedet selv, grine og smile, følge en bestemt ting med øjnene og genkendte han mig
Anonym skriver: jeres børn da de var 2 måneder ?
alt det han skulle kunne den første måned, og smile socialt, trille fra mave til ryg, pludrer løfte hoved og skuldre maveliggende, og så støtte på fødder uden vægtbæring
Skide, sove og gylpe
emsaroto skriver: Oskar han kunne vende sig fra ryg til mave og fra mave til ryg.Holde hovedet selv, grine og smile, følge en bestemt ting med øjnene og genkendte han mig
med 2 måneder???
wow....
yes. kiggede lige hans bog igennem, og ja, det var det han kunne
MinBabyOscar <3 skriver: alt det han skulle kunne den første måned, og smile socialt, trille fra mave til ryg, pludrer løfte hoved og skuldre maveliggende, og så støtte på fødder uden vægtbæring
de ska da ikk ku trille fra mave til ryg når de kun er 2 måneder ?
Lise skriver: Skide, sove og gylpe
Og vende fra mave til ryg, løfte hovedet, grine og holde øjenkontakt..
Maja88 skriver: med 2 måneder??? wow....
Men min han har altid været hurtigt med de forskellige ting, og min sunhedsplejerske sagde at det kan være fordi hans far har nogle andre gener, end de nordiske..
Oskar er jo halv columbianer.
Anonym skriver: de ska da ikk ku trille fra mave til ryg når de kun er 2 måneder ?
Nej, de skal ikke.. men nogen kan. Begge mine drenge har kunne vende fra mave til ryg da de var ca 2 mdr gamle.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128