Legoland i regnvejr med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

AnneBJ

Noahmor skriver:

men Legolands er et af de bedre. 

Fedt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Zafir

Vi var i legoland i halvskidt vejr, da Frigg var mm... 1 måned eller halvanden tror jeg nok Det gik fint!!! Vi havde barnevogn med og der lå hun det meste af dagen og ellers var hun i slyngen under regnslag... Så ingen problemer... Det var en god dag!!

I øvrigt, bliver det jo pisse godt vejr i weekenden hehe For vi er på marked i Bork Vikingehavn og der er det ALTID godt vejr!!!

Anmeld

9. august 2011

AnneBJ

Zafir skriver:

Vi var i legoland i halvskidt vejr, da Frigg var mm... 1 måned eller halvanden tror jeg nok Det gik fint!!! Vi havde barnevogn med og der lå hun det meste af dagen og ellers var hun i slyngen under regnslag... Så ingen problemer... Det var en god dag!!

I øvrigt, bliver det jo pisse godt vejr i weekenden hehe For vi er på marked i Bork Vikingehavn og der er det ALTID godt vejr!!!

Hvis Felix kun havde været en  måned havde det heller ikke betydet noget at han skulle ligge i vognen.. Men det er jo keeeedeligt, at ligge der hele tiden når man er en stor dreng...

Rigtig god fornøjelse i weekenden, skal vi ikke bare aftale at det bliver godt vejr så? Det er da langt det nemmeste!

Tak for dit svar!

Anmeld

9. august 2011

Zafir

AnneBJ skriver:

Hvis Felix kun havde været en  måned havde det heller ikke betydet noget at han skulle ligge i vognen.. Men det er jo keeeedeligt, at ligge der hele tiden når man er en stor dreng...

Rigtig god fornøjelse i weekenden, skal vi ikke bare aftale at det bliver godt vejr så? Det er da langt det nemmeste!

Tak for dit svar!

Aftale!!!

Anmeld

9. august 2011

NinaNymannMadsen

AnneBJ skriver:

Hm, han har faktisk en regnjakke (mener jeg?) men det er nok alt for stor, så jeg tror det fungerer bedre at jeg går med en paraply, ellers kigger han nok bare ind i regnhatten!

Tak for rådene! Og god tur på lørdag, håber vejret ombestemmer sig og bliver helt tilpas til forlystelsespark-tur!

ja okay. håber da i får en god tur lige meget hvad. og så håber vi at vejret holder ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.