Jeg går til bekendelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Fru Nielsen

Jeg svor jeg ALDRIG ville kalde Nikoline for Prinsesse når hun kom til verden..... Men det holder ikke, for hun er sku min lille prinsesse.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru Nielsen skriver:

Jeg svor jeg ALDRIG ville kalde Nikoline for Prinsesse når hun kom til verden..... Men det holder ikke, for hun er sku min lille prinsesse.....

Hun er da også bare for lækker altså 

Anmeld

9. august 2011

Maise86

Fru Nielsen skriver:

Hun er godt nok også en fin lille prinsesse! Jeg svor også at jeg ALDRIG skulle kalde min datter Isabella for Bella - nu hedder hun næsten ikke andet

Hihi man har et standpunkt til man tager et nyt

Anmeld

9. august 2011

Lunae

Fru Nielsen skriver:

Hun er da også en lækker lille prinsesse

Anmeld

9. august 2011

Clisolka

Hihi man har også et standpunkt til man tager et nyt - hvor er hun dog dejlig 

Anmeld

9. august 2011

Vidunderligeunger

hun ER også dejlig håber sådan på et live-kig en dag???

Anmeld

9. august 2011

Happiness

Hold da helt op hvor er hun da bare LÆKKER!!!

Anmeld

9. august 2011

132319

Hihi, her har mit antiparti mod lyserød og at kalde min datter prinsesse, holdt stik. Det løber mig KOLDT ned af ryggen når hendes far eller andre gør det og de lyserøde gaver bliver byttet

Hun er kær, din lille Nikoline

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

LOL ...

kender det

men hun er da også SUPER sød ...

hvordan går det med den lille familie ? ... har mindste storebror fundet ud af hun er her permanent?? og hvordan har han taget det ? .. største storebror ser jo ud til at nyde det i fulde drag

Anmeld

9. august 2011

Hasselnødden

Fru Nielsen skriver:

Jeg er helt igennem vild med dit billede nr. 2  Bror-Søster-kærlighed når det er finest og mest sårbart! *Smelte smelte*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.