Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Nalle

Når jeg i korte øjeblikke bliver skruk er det kun fordi jeg godt kunne tænke mig en lille bebs igen, eller ikke en ny, men tænker tilbage på da mine selv var så små, at de gad putte ved en og falde i søvn ved en, det er mest det jeg savner!

Jeg er ikke som sådan skruk længere, og har ikke rigtig været det efter vi fik den sidste, da vi ved vi ikke får flere børn, så vi er ligesom indstillet på at uanset hvad kommer der ikke flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Billemyre

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er primært skruk efter graviditet og baby (læs: spæd og lidt større)... Men jeg kan altså blive helt blød ved tanken om min mand og jeg til forældremøder eller arbejdslørdage på skolen, mor-datter-hygge med film og te, som min egen mor og jeg ynder at have, eller en halvvoksen langlemmet teenageknægt med alt for store hænder og fødder... Og os som midaldrende med voksne unger og børnebørn.. 
Så jeg vil sige, jeg faktisk er skruk efter det hele.

Må jeg foreslå de damer at besøge bloggen Superheltemors bekendelser ( http://superheltemor.blogspot.com/)...?
Hun er fantastisk morsom og har fire fantastiske unger, som jeg i hvert fald blev helt skruk efter

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Har samme tanker. At børn er en naturlig del og kan ikke undværes. Men det er nok fordi ejg er så ung. Så kan ikke lige frholde mig til at skulle have en teenager omkring mig (er kun 21), men på længere sigt kan jeg sagtens. Det er nok bare mig der tænker for meget over det.

Kunne bare mærke jeg på en eller anden måde fik dårlig samvittighed når jeg tænkte så langt frem, og var ikke sikker på om jeg ønskede mig en teenager, ej ikke ønskede, men magtede.. Nu er det jo heller ikke en teenager jeg får ud med det samme, hihi, så vokse med opgaven skalvi jo helt sikkert.

Er sikker på, at når du først har fået barn/børn så kommer alt det andet lige så stille og roligt. Du vil jo være i 30`erne eller måske 40´erne når du en dag har teenagebørn og der er jo læææænge til endnu, så den tanke skal du skam nok vænne dig til en dag

Jeg synes det er helt fint, at når man er skruk og ønsker at være gravid at man tænker på spædbørn - det er jo hvad man starter ud med og det første man skal "lære" at tage sig af. Så du skal ikke have dårlig samvittighed over ikke at tænke flere år frem i tiden, det vil jeg mene er helt normalt.

Fenja

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

har kun oplevet at være skruk over gravide maver og små babyer  

når jeg ser en lille skrigende unge i fakta så er det taget fra mig igen  er ret sikker på at det kommer af sig selv når babyen så bliver ældre og ældre, og ældre  

Haha, Jeg KNUSELSKER gravide maver og spædbørn, også de skrigende i fakta.

Men dine, som mine tanker. Man vokser jo nok med opgaven og man blvier jo også selv ældre som barnet bliver ældre.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Når jeg i korte øjeblikke bliver skruk er det kun fordi jeg godt kunne tænke mig en lille bebs igen, eller ikke en ny, men tænker tilbage på da mine selv var så små, at de gad putte ved en og falde i søvn ved en, det er mest det jeg savner!

Jeg er ikke som sådan skruk længere, og har ikke rigtig været det efter vi fik den sidste, da vi ved vi ikke får flere børn, så vi er ligesom indstillet på at uanset hvad kommer der ikke flere

Tak for svar. De er nu også søde de små bebser. Og dufter sååå dejligt.

Anmeld

9. august 2011

Nalle

Anonym skriver:

Tak for svar. De er nu også søde de små bebser. Og dufter sååå dejligt.

Ja, og der er jo ikke nogen der kan stå for små nyfødte babyer, skruke eller ej

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Jeg er primært skruk efter graviditet og baby (læs: spæd og lidt større)... Men jeg kan altså blive helt blød ved tanken om min mand og jeg til forældremøder eller arbejdslørdage på skolen, mor-datter-hygge med film og te, som min egen mor og jeg ynder at have, eller en halvvoksen langlemmet teenageknægt med alt for store hænder og fødder... Og os som midaldrende med voksne unger og børnebørn.. 
Så jeg vil sige, jeg faktisk er skruk efter det hele.

Må jeg foreslå de damer at besøge bloggen Superheltemors bekendelser ( http://superheltemor.blogspot.com/)...?
Hun er fantastisk morsom og har fire fantastiske unger, som jeg i hvert fald blev helt skruk efter

Hehe, kan også selv blive blød med tanken om manden der leger med dem i haven, deres første fødselsdag med børnehaven eller skolen hjemme, forældremøder, deres først fritidsaktivitet, konfirmationen, den første kæreste, den første fest, det første knald, brylluppet, børnebørnene osv osv.
Men kan nu alligevel ikke forestille mig, mig med en knægt på 14 år. Men det er åske fordi jeg ser mig, 21 år, med en 14 årig. og ikke mig 37 år med en 14 prig.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Er sikker på, at når du først har fået barn/børn så kommer alt det andet lige så stille og roligt. Du vil jo være i 30`erne eller måske 40´erne når du en dag har teenagebørn og der er jo læææænge til endnu, så den tanke skal du skam nok vænne dig til en dag

Jeg synes det er helt fint, at når man er skruk og ønsker at være gravid at man tænker på spædbørn - det er jo hvad man starter ud med og det første man skal "lære" at tage sig af. Så du skal ikke have dårlig samvittighed over ikke at tænke flere år frem i tiden, det vil jeg mene er helt normalt.

Fenja

Det er lige prævis det. Tror det erfrodi jeg ser mig selv 21 år og med en 14 årig. Det virker helt forkert på mig. hehe

Så er jeg nok ikke så unormal som jeg troede og omfavner igen tanken om mig, kæresten og børn. Kom så de 2 magiske streger.

Jah jah det er jo nemlig gravide mave og spædbarn det hele starter med.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Ja, og der er jo ikke nogen der kan stå for små nyfødte babyer, skruke eller ej

Jah det tror jeg nu også. Dem synes man vel om lige meget alder og skrukhed.

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Det er lige prævis det. Tror det erfrodi jeg ser mig selv 21 år og med en 14 årig. Det virker helt forkert på mig. hehe

Så er jeg nok ikke så unormal som jeg troede og omfavner igen tanken om mig, kæresten og børn. Kom så de 2 magiske streger.

Jah jah det er jo nemlig gravide mave og spædbarn det hele starter med.

Kan godt forstå at det kan være svært at forestille sig et teenagebarn når man selv "kun" er 21 år, men igen, så er der jo mange år til  

Pøj pøj med de to gyldne streger!

Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.