Billemyre skriver:
Jeg er primært skruk efter graviditet og baby (læs: spæd og lidt større)... Men jeg kan altså blive helt blød ved tanken om min mand og jeg til forældremøder eller arbejdslørdage på skolen, mor-datter-hygge med film og te, som min egen mor og jeg ynder at have, eller en halvvoksen langlemmet teenageknægt med alt for store hænder og fødder... Og os som midaldrende med voksne unger og børnebørn.. 
Så jeg vil sige, jeg faktisk er skruk efter det hele.
Må jeg foreslå de damer at besøge bloggen Superheltemors bekendelser ( http://superheltemor.blogspot.com/)...?
Hun er fantastisk morsom og har fire fantastiske unger, som jeg i hvert fald blev helt skruk efter 
Hehe, kan også selv blive blød med tanken om manden der leger med dem i haven, deres første fødselsdag med børnehaven eller skolen hjemme, forældremøder, deres først fritidsaktivitet, konfirmationen, den første kæreste, den første fest, det første knald, brylluppet, børnebørnene osv osv.

Men kan nu alligevel ikke forestille mig, mig med en knægt på 14 år. Men det er åske fordi jeg ser mig, 21 år, med en 14 årig.

og ikke mig 37 år med en 14 prig.
Anmeld