Erfaring med Emmaljunga Big star suprene søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Nitz - <3 David

Hej folkens..
Som overskriften lyder så søger jeg nogle der har kendskab til denne model.. Jeg har en lille bil (vw lupo) og har kigget lidt efter en barnevogn der kan være der i.. Jeg er helt klar over at lige meget hvilken vogn jeg vælger, så skal bagsædet ligges ned

Men nu har jeg jo lige kastet min kærlighed på Emmaljunga.. Den jeg har kigget på er fra 09.. men da sælger bor et stykke fra mig, så ville jeg lige høre her inde om der er nogle med gode/dårlige erfaringer med denne vogn

Håber at høre fra nogle ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Sissel

Vi købte en gammel brugt en til den første, og købte så en ny en da vi fandt ud af at vi sku ha en mere.. Og jeg har endnu ikke fundet noget ved den jeg er utilfreds med.. Jeg har jo så heller ikke noget at sammenligne med, men jeg synes at det er en skide go ( og flot ) vogn så jeg siger go for it

Anmeld

8. august 2011

bøgelund

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hej folkens..
Som overskriften lyder så søger jeg nogle der har kendskab til denne model.. Jeg har en lille bil (vw lupo) og har kigget lidt efter en barnevogn der kan være der i.. Jeg er helt klar over at lige meget hvilken vogn jeg vælger, så skal bagsædet ligges ned

Men nu har jeg jo lige kastet min kærlighed på Emmaljunga.. Den jeg har kigget på er fra 09.. men da sælger bor et stykke fra mig, så ville jeg lige høre her inde om der er nogle med gode/dårlige erfaringer med denne vogn

Håber at høre fra nogle ;P

vores købte vi ny, vi fik den hjem i starten af januar. så ved ikke om de har ændret noget på dem. men hvis det er den samme som vores, er vi meget glade for den.. flot og læææækker.... 

Anmeld

8. august 2011

An&Jo

jeg har den på uniq stellet og jeg er lykkelig for den vogn.. jeg startede med at have en brugt odder og den var lige til at kaste ud til højre.. for at sige det rent ud var den noget lort..
så fik jeg min emmaljunga, og har ikke været så lykkelig over en materiel ting som jeg er over den vogn..

så jeg kan helt klart anbefale den..

Anmeld

8. august 2011

AnneBJ

Vi har den med alm. stel (og lufthjul) og elsker den!!

Den kan være i vores Swift, men hjulene skal af stellet, og kassen kantes ind på bagsædet - baby i autostol ved siden af, og mor og far på forsæderne, og så kan der klemmes lidt indkøb og en pusletaske ind, og så er der FYLDT! (men vi skifter hellere bilen end barnevognen )

Anmeld

8. august 2011

tingimor

AnneBJ skriver:

Vi har den med alm. stel (og lufthjul) og elsker den!!

Den kan være i vores Swift, men hjulene skal af stellet, og kassen kantes ind på bagsædet - baby i autostol ved siden af, og mor og far på forsæderne, og så kan der klemmes lidt indkøb og en pusletaske ind, og så er der FYLDT! (men vi skifter hellere bilen end barnevognen )

hehe vi ikke de eneste med en swift og en big star kan sagens lade sig gøre  

Anmeld

8. august 2011

tingimor

har en for 09 og vi er meget glade for vores 

Anmeld

8. august 2011

132319

Jeg havde den på UniQ stel og syntes det var noget værre lort! Dårligt, dårligt affjedret og så havde det den mest irriterende stang lige midt i varekurven.

Jeg solgte den og fik en kombioverdel til mit klapvognsstel. Den voksede min datter hurtigt ud af, så jeg købte en Emmaljunga på det originale stel. Lækker vogn, super godt affjedret og god at køre med

Anmeld

8. august 2011

AnneBJ

tingimor skriver:

hehe vi ikke de eneste med en swift og en big star kan sagens lade sig gøre  

Anmeld

8. august 2011

Sabina92

Kan kun sige I looooooove emmaljunga, har både barnevogn og klapvogn (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.