Hej Alle
Så er min lille dreng på 3 startet i BH. Indkøringen er gået over alt forventning. Han er glad og virker tryg ved det hele...
Han er dog mega træt når jeg henter ham kl 14. I dagplejen og herhjemme er han vant til at sove ca 2 timer middagslur. Men det er stoppet bræt i BH... Når jeg kommer og henter ham (i starten kl 14 derefter kl 15 hvor BH lukker) sidder han bare på armen af en pædagog og har siddet der den sidste timer fortæller hun.
Imorges sagde vi at vi lod hans klapvogn med dyne stå, så kunne de ligger ham ca kl 13 hvis han havde behov. det gjorde de ikke. Så han sad bare der, helt skiløjet af træthed, da jeg kom..
De er simpelthen så søde i BH, så jeg har intet at udsætte på dem. Vil blot høre om det er sådan det er, når man går i BH. Der sover de ikke til middag? heller ikkei en overgangsfase?
BH er en Rudolf Steiner BH (skovbørnehave) med egen have, hvor de leger ude om eftermiddagen.. Derfor tænkte jeg at han bare kunne stå i sin klapvogn langs huset... Der står han jo ikke i vejen...
Jeg skal bare vide, sover ungerne ikke til middag når de starter i BH? jeg kan nemlig ikke rigtig få et svar ud af pædagogerne derhenne. Mit indtryk er derfor af de mystiske
svar jeg får, at de prøver at undgå det. Hvorfor?
Er det fordi de lukker allerede kl 15 at de ikke syntes ungerne skal sove eller er det en del af Steiner tankegangen?
Desuden, har i nogle link til debatter/indlæg ved Rudolf Steiner BH er jeg meget glad for hvis i vil dele dem med mig
Vi valgte denne BH på at den ligger tæt på vores hjem, stemningen er super, de voksne søde og engagerede samt at ungerne er ude hver dag
På forhånd tak for svar
kh
Anmeld