Krebsen88 skriver:
Tak for dit svar :-)
Ja babyer er den rene indtægt for babyforretningerne hehe... Jeg har læst mig frem til at en baby slet ikke har brug for en madras som former sig efter kroppen fordi den slet ikke er tung nok til at udnytte denne..
Ja det vil jeg umiddelbart tro man godt kan sammenligne det med, men jeg kunne ikke forestille mig at en sådan burde være nødvendig, men ville lige forhøre mig :-) Lavede du selv lagen til skummadrassen?
Jeg gik i Ideaskum, og fik skåret skummadresser på til vuggen - tremmesengen og barnevogne.
og nej jeg har ikke brugt rullemadresser ej heller tisseunderlag.
Mht. lagner har jeg købt stræklagner, dem der passer til barnevogne og så dem til vugge/tremmeseng.
Da jeg begyndte at bruge skumvaskeklude klippede jeg dem over, så jeg fik 2 klude pr. klud, da jeg synes de passede bedst til måsen da hun var lille. (og mere økonomisk)
Til lor*ebleer har jeg bleposer fra brugsen, der er 300 stk. i en lille kasse for under 30 kr. min datter er nu 2½ år og det er 2. kasse jeg nu bruger. (bruger dem så kun til lor*tebleer, tisbleer ryger bare i alm. skrald. Meget mere økonomisk end div. bleespande.
Anmeld