hvor meget mme skal 9mdr ha?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

Min søn får en flaske på 6streger om morgen. Kl 14 en flaske gå 6streger . Kl 17 flaske på 6streger . Kl 21.00 vælling på 200ml . Kl 02 flaske på 6 streger .

Jeg synes det lyder voldsomt. Han spiser lidt mellem de flasketider men skal det ikke trappes ned? Hvor meget maksimum mælk burde han få nu når han er 9mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Anonym trådstarter

8. august 2011

Anonym trådstarter

hjælp

Anmeld

8. august 2011

Nadia&Daniel

Min datter er 9 mdr. + det løse (25-10-10)

Hun får:

kl. 6: Tilbyder 165 ml. - drikker det hele

kl. 8 (til at sove på): Tilbyder 100 ml. - drikker omkring 60 ml.

Kl. 12.30 (til at sove på): Tilbyder 100 ml. - drikker næsten det hele

kl. 15.30 (til at sove på): Tilbyder 100 ml. - drikker omkring 60 ml.

kl. 19.30 - godnatflaske på 200 ml. - drikker det hele

Og så sover hun cirka kl. 20-06/06.30

Anmeld

8. august 2011

Davidsen87

Jo jeg syntes det lyder af rigtig meget. Hvor meget rigtig mad får han? Da min søn var 9 mdr fik morgen mad formiddagsmad, middagsmad, eftermiddagsmad og aftensmad og så ammede jeg han godnat.

Anmeld

8. august 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Min søn får en flaske på 6streger om morgen. Kl 14 en flaske gå 6streger . Kl 17 flaske på 6streger . Kl 21.00 vælling på 200ml . Kl 02 flaske på 6 streger .

Jeg synes det lyder voldsomt. Han spiser lidt mellem de flasketider men skal det ikke trappes ned? Hvor meget maksimum mælk burde han få nu når han er 9mdr?

Der er ikke noget max. (af hvad jeg ved), men de skal MIN. have 400 ml. om dagen... Dog kan mælken mætte for meget, og gør at de ikke spiser så meget grød og rugbrød..

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Min datter er 9 mdr. + det løse (25-10-10)

Hun får:

kl. 6: Tilbyder 165 ml. - drikker det hele

kl. 8 (til at sove på): Tilbyder 100 ml. - drikker omkring 60 ml.

Kl. 12.30 (til at sove på): Tilbyder 100 ml. - drikker næsten det hele

kl. 15.30 (til at sove på): Tilbyder 100 ml. - drikker omkring 60 ml.

kl. 19.30 - godnatflaske på 200 ml. - drikker det hele

Og så sover hun cirka kl. 20-06/06.30

okay så jeg skal give ham lidt mindre end det han får nu ?

Han spiser meget lidt brød med smøre til morgenmad . Giver ham frugt spiser en bid evt. æble banan. Han spiser aftensmad også fire-fem bider ... er det lidt?

Anmeld

8. august 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

okay så jeg skal give ham lidt mindre end det han får nu ?

Han spiser meget lidt brød med smøre til morgenmad . Giver ham frugt spiser en bid evt. æble banan. Han spiser aftensmad også fire-fem bider ... er det lidt?

Min SP sagde, at når Laura ville være omkring 9-10 mdr. - ville der komme en periode hvor hun ikke vil spise så meget mad, og at vi skulle lad hende selv styre det, for vist vi begyndte at gør et cirkus ud af det, ville hun opfatte det, og påvirke hende til at spise mindre.. Laura spiser heller ikke så meget mad for tiden, men er glad for mælken..

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Min SP sagde, at når Laura ville være omkring 9-10 mdr. - ville der komme en periode hvor hun ikke vil spise så meget mad, og at vi skulle lad hende selv styre det, for vist vi begyndte at gør et cirkus ud af det, ville hun opfatte det, og påvirke hende til at spise mindre.. Laura spiser heller ikke så meget mad for tiden, men er glad for mælken..

ja det er han nemlig også .. men hvis han får omkring de 650ml mme om dagen er det overdrevet meget ? eller fint ?

nu starter han også i vuggestue snart og der får de jo ikke mme

Anmeld

8. august 2011

Clisolka

Vi har det lige omvendt herhjemme  Isabella (30-10-10) spiser gladeligt hvad der bliver serveret, men hendes flasker? Nooooo, dem afviser hun blankt, medmindre der er vand i  Vi har prøvet at give hende MME i hendes tudekop = det samme resultat. Hun drikker det ikke. Nu har vi droppet flaskerne og giver hende jerndråber i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.