Casepersoner søges til ny dokumentarserie om barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2011

mabr

HJÆLP ANDRE - vær med at sætte fokus på ufrivillig barnløshed.

Par og enlige søges til en ny dokumentarserie. Er di/I i behandling, og vil du/I være med til at sætte fokus på det?

I en ny programserie ønsker vi at sætte fokus på ufrvillig barnløshed og forhåbentlig være med til at hjælpe mange par derude, som kæmper med dette alene.

Serien skal handle om håbet om, at blive mor og far, også selvom det kræver hjælp fra læger. Og den skal handle om viljen og styrken til at overleve som par, mens man forsøger. 
Gennem jeres personlige beretninger vil man kunne få et indblik i, hvordan det er at være i fertilitetsbehandlinger. Fx hvordan det er at stå på venteliste til donoræg, hvordan det er at skulle bruge en sæddonor, hvordan det er at holde humøret oppe i den mest sårbare periode af ens liv, og hvordan det er at kæmpe for ikke at glemme hinanden. 
Jeres fortællinger skal være med til at nedbryde det tabu det ofte er at være ufrivillig barnløs, og jeres historier vil kunne hjælpe andre par, der står i samme situation.
Er I interesseret og har lyst til at høre mere om serien, så ringe eller skriv til os - det er ganske uforpliktende. Jeg ser rigtig meget frem til at høre fra dig

Mail: mabr@koncern.dk

Mobil: 25 42 97 04  

Mvh Marie Brobakke

Koncern TV Produktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Kruse90

Det lyder super spændende.
Det syntes jeg er kanon at der skal sættes mere fokus på dette.

Jeg ønsker dog ikke at deltage på nuværende tidspunkt

held og lykke med det hele, håber i finder nogle deltagere

Anmeld

9. august 2011

Lisbeth1985

mabr skriver:

Par og enlige søges til en ny dokumentarserie. Er di/I i behandling, og vil du/I være med til at sætte fokus på det?

I en ny programserie ønsker vi at sætte fokus på ufrvillig barnløshed og forhåbentlig være med til at hjælpe mange par derude, som kæmper med dette alene.

Serien skal handle om håbet om, at blive mor og far, også selvom det kræver hjælp fra læger. Og den skal handle om viljen og styrken til at overleve som par, mens man forsøger. 
Gennem jeres personlige beretninger vil man kunne få et indblik i, hvordan det er at være i fertilitetsbehandlinger. Fx hvordan det er at stå på venteliste til donoræg, hvordan det er at skulle bruge en sæddonor, hvordan det er at holde humøret oppe i den mest sårbare periode af ens liv, og hvordan det er at kæmpe for ikke at glemme hinanden. 
Jeres fortællinger skal være med til at nedbryde det tabu det ofte er at være ufrivillig barnløs, og jeres historier vil kunne hjælpe andre par, der står i samme situation.
Er I interesseret og har lyst til at høre mere om serien, så ringe eller skriv til os - det er ganske uforpliktende. Jeg ser rigtig meget frem til at høre fra dig

Mvh Marie Brobakke

Koncern TV Produktion

Hvor er det fantastisk, at i forsøger at skabe lidt mere fokus på et problem, som mange par kæmper med Jeg er sikker på, at jeg ville have fået meget ud af en sådan programserie inden vi begyndte i behandling..

Desværre har jeg ikke selv lyst til at deltage, men jeg håber, at i finder nogen der har..

Må man spørge, hvilken kanal det skal sendes på?

Lisbeth

Anmeld

11. august 2011

mabr

Kære Karina og Lisbeth

Tak!

Programmet kommer til at sendes på Kanal 4 til foråret. Vi skal følge otte par/enlige der er i gang med behandling, eller pt er gravide pga behandling. Forhåbentlig får vi mulighed for vise så mange aspekter af fertilitetsbehandling som muligt, med de sorger og glæder det kan byde på. 

Vi er allerede gået i gang med optagelser, men mangler stadig medvirkende for at komme rundt om alle de forskellige grunde til at starte i fertilitetsbehandling.

Selv om I ikke ønsker at medvirke selv, kan det være I kender nogen, der ville overveje det. Derfor må I endelig sende det videre, sådan at så mange som muligt hører om projektet.

Husk at I er velkomne til at ringe - helt uforpligtende - på 25 42 97 04, hvis I vil høre mere om projektet.

Mvh

Marie Brobakke

Koncern TV Produktion

Anmeld

11. august 2011

Kay

jeg syntes det er en kanon ide...

men hvor meget i behandling skal man være?? altså skal det være med reagensglas og alle de forkortelser... eller en behandling med metformin også behandling "nok" for at være med??

jeg tænker at hvis i er i gang med optagelser er det vil noget specifikt i leder efter??

Anmeld

11. august 2011

Kruse90

Hvor er det bare perfekt.
Hvilke former for behandlingen mangler i personer fra?

Anmeld

11. august 2011

Brams

Mvh Marie Brobakke

Koncern TV Produktion

Fedt at der kommer fokus på området.

Vi er heldigvis ude af behandling og har nu en fantastisk lille prinsesse efter 12 års venten , så vi er ikke rigtig i din målgruppe ellers var vi måske interesseret.

Held og lykke med det, der er hårdt brug for det.

Anmeld

11. august 2011

mabr

Det er dejligt at der er så mange der synes dette er en god idé!

Vi er interesserede i at tale med alle der ønsker at deltage, eller høre mere om projektet. For selv om man er samme sted i behandlingen, så kan man have vidt forskellige baghistorier og grunde til det. 

Jeg vil derfor bare opfordre alle til at ringe eller skrive direkte til os, så vi kan vurdere alle historier og situationer individuelt.

Mobil: 25 42 97 04 - Mail: mabr@koncern.dk

Mvh 

Marie Brobakke

Koncern TV Produktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.