Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej glæder mig vildt meget til i dag. skal til 5 ugers kl. 9.20. på grund af ferie er han faktisk 6 uger. ved han har taget meget på., håber ikke lægen siger noget til det. HAR I PRØVET AT LÆGEN SAGDE JERES BARN HAVDE TAGET FOR MEGET PÅ.?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, det tror jeg ikke de gør i den alder
Nessie skriver: Nej, det tror jeg ikke de gør i den alder
fik at vide at jeg har en meget flot baby.
vægt 3115 og 50 cm ved fødsel
nu 5800 og 58 cm.
han er 6 uger...
Miriam11 skriver: Ja, har lige fået af vide af sundhedsplejersken idag at min datter vejer mere end rigligt. Hun er 5 uger 54 cm lang og vejer 4800g, sundhedsplejersken sagde at 4300g havde været fint.
Ja, har lige fået af vide af sundhedsplejersken idag at min datter vejer mere end rigligt. Hun er 5 uger 54 cm lang og vejer 4800g, sundhedsplejersken sagde at 4300g havde været fint.
ja det er da underligt,,
hun kommer om 14 dage så må vi se hvad hun siger...
men tror også hun siger han er stor....
men min læger sagde at det var bedre lidt større end for lille hvis han nu blev syg.
th skriver: ja det er da underligt,, hun kommer om 14 dage så må vi se hvad hun siger... men tror også hun siger han er stor.... men min læger sagde at det var bedre lidt større end for lille hvis han nu blev syg.
Miriam11 skriver: Ja foretrækker hende nu også hellere lidt buttet Vi skal til lægen i næste uge så det bliver da spændende at se hvad hun siger, men så længe børnene trives og udvikler sig som de skal betyder lidt ekstra på sidebenene vel næppe det store
Ja foretrækker hende nu også hellere lidt buttet Vi skal til lægen i næste uge så det bliver da spændende at se hvad hun siger, men så længe børnene trives og udvikler sig som de skal betyder lidt ekstra på sidebenene vel næppe det store
sådan har jeg det også..
ja det bliver spændende.... lav lige en up date
th skriver: fik at vide at jeg har en meget flot baby. vægt 3115 og 50 cm ved fødsel nu 5800 og 58 cm. han er 6 uger...
Han er da måske også lidt stor, men hellere til dén side
2 af børnene i min mødregruppe var rimelig buttede da de var helt små, men er harmoniske i vægt og højde i dag, nu er de 22 mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128