Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ZamanogDania skriver: Nårh pis jeg drikker ikke alkohol. Men det lyder lækkert Jeg har tænkt mig at bage den mudcake i aften til på lørdag. Også kom hindbærmousse i ligesom dig. Har hørt så meget om mudcake. Den skulle være god hvis den er i køleskabet i nogle dage.
Nårh pis jeg drikker ikke alkohol. Men det lyder lækkert Jeg har tænkt mig at bage den mudcake i aften til på lørdag. Også kom hindbærmousse i ligesom dig. Har hørt så meget om mudcake. Den skulle være god hvis den er i køleskabet i nogle dage.
Den bliver RIGTIG GOD af at komme i køleskabet Så bare igang...
Jeg mener, at man kan få Asti uden % også, så hvis du falder over det en dag, så skulle du prøve, det smager "DAAAAJLIGT"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Den bliver RIGTIG GOD af at komme i køleskabet Så bare igang... Jeg mener, at man kan få Asti uden % også, så hvis du falder over det en dag, så skulle du prøve, det smager "DAAAAJLIGT"
ZamanogDania skriver: Er det rigtig? Hvorhenne? Det vil jeg helt sikkert prøve
Er det rigtig? Hvorhenne? Det vil jeg helt sikkert prøve
Jeg kan desværre ikke huske det, men måske Føtex, er ikke sikker. Skal lige høre min fars kone ad, mener nemlig hun købte nogte til en veninde, der ikke drikker alkohol...
Igen en fin kage
Dot D skriver: Jeg kan desværre ikke huske det, men måske Føtex, er ikke sikker. Skal lige høre min fars kone ad, mener nemlig hun købte nogte til en veninde, der ikke drikker alkohol...
ZamanogDania skriver: Sejt tak jeg må os kigge rundt lidt. Den mudcake, smager den meget af nescafe? Kan man godt undvær det? Kan slet ikke lide noget med kaffe.
Sejt tak jeg må os kigge rundt lidt. Den mudcake, smager den meget af nescafe? Kan man godt undvær det? Kan slet ikke lide noget med kaffe.
Jeg HADER kaffe, så jeg har aldrig puttet det i, hi hi, har puttet lidt mere vand i i stedet for
Karina skriver: Igen en fin kage
Tak søde Karina
Dot D skriver: Jeg HADER kaffe, så jeg har aldrig puttet det i, hi hi, har puttet lidt mere vand i i stedet for
ZamanogDania skriver: Ok det gør jeg os:p tak.
Ok det gør jeg os:p tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128