kage hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Alexander&Lærke

Hej kage damer....

Jeg skal i weekenden, søndag sønnikes 4 års dag, lave min første kage, sådan en med god fyld i og fondant over og pynt.

Jeg vil bare høre hvor mange dage i forvejen jeg skal begydnde? Når jeg skal bruge den søndag kl 14.

Er det noget med at lave kagen og pytte fylder i, lade den køle til dagen efter og dagen efter putte fondant over og pynt? Og hvor længe skal den så køle herefter før den kan spises.

Jeg jag fx begynde fredag med kagen, putte fondant over lørdag og pynte færdig søndag? Skal jo nemlig også lave andre ting til fødselsdagen så det ville jo være godt at være i god tid med kagen så jeg ikke bliver stresset over den mens bollerne også skal bages...

Hvordan ville i gøre....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

henh01

jeg har netop for 14 dage siden lavet min første kage. Jeg lavede den over nogle timer, men egentlig havde det bedste nok været at slå kagen sammen fredag eller lørdag og så putte smørcreme og fondant på dagen efter.

Anmeld

7. august 2011

norenberg

hvis jeg skal bruge en kage søndag....bager jeg bunde fredag...ligger sammen lørdag formiddag og pynter og laver kagen færdig lørdag aften....jeg kan bedst lide når den er ny lavet og ikke svampet efter at have suget et par dage...og specielt hvis man har bær i smager de ikke godt hvis der går mere end en dag til den skal spises....bare min vurdering...

Anmeld

8. august 2011

Isabella_mor

og så kan du jo lave pynten i god tid.. så er det lige tll at kaste på  og så der kage...

Anmeld

8. august 2011

Alexander&Lærke

norenberg skriver:

hvis jeg skal bruge en kage søndag....bager jeg bunde fredag...ligger sammen lørdag formiddag og pynter og laver kagen færdig lørdag aften....jeg kan bedst lide når den er ny lavet og ikke svampet efter at have suget et par dage...og specielt hvis man har bær i smager de ikke godt hvis der går mere end en dag til den skal spises....bare min vurdering...

Ok super det er vist det jeg gør, laver bunde fredag, lægger sammen lørdag formiddag og pynter lørdag aften. Så er det også mulighed for at finde på noget andet hvis det hele kikser lørdag aften og ikke vil som jeg vil... Tak for vudering....

Anmeld

8. august 2011

Alexander&Lærke

isabellamor skriver:

og så kan du jo lave pynten i god tid.. så er det lige tll at kaste på  og så der kage...

Ja god ide med at lave pynten i forvejen og lægge på søndag inden den skal bruges...... Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.