Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger...Synes lige i skulle se min lille kyllinge baby.. Idag startede Sportsugen i vores by, og det starter altid med et optog gennem byen, i år var vores vogn's tema Gok i hønsehuset.. Der er flere billeder på: http://www.jv.dk/artikel/1168190:Haderslev--Se-bil lederne-af-optoget-i-NustrupNyd min elskede kylling..
Pisst, der er min far med tøj kyllingen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Hej piger...Synes lige i skulle se min lille kyllinge baby.. Idag startede Sportsugen i vores by, og det starter altid med et optog gennem byen, i år var vores vogn's tema Gok i hønsehuset.. Der er flere billeder på: http://www.jv.dk/artikel/1168190:Haderslev--Se-bil lederne-af-optoget-i-NustrupNyd min elskede kylling.. Pisst, der er min far med tøj kyllingen..
Tina&Martin skriver: nuurh lille kylling hahaElsker optog, og gad såååå godt hjem til Høtte optoget, men det bliver nok ikke i år
nuurh lille kylling hahaElsker optog, og gad såååå godt hjem til Høtte optoget, men det bliver nok ikke i år
Josesmor skriver: Hi hi hvor er i finnnnnee..., og lidt binde gale :*
Hi hi hvor er i finnnnnee..., og lidt binde gale :*
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Kommer du fra Vojens???Høtte optoget er også bare rigtig hyggeligt..
Kommer du fra Vojens???Høtte optoget er også bare rigtig hyggeligt..
Tina&Martin skriver: Ja, jeg gør!!!! Har bare slået telt op lidt uden for byen (læs: rækkehus i Løgten) haha
Ja, jeg gør!!!! Har bare slået telt op lidt uden for byen (læs: rækkehus i Løgten) haha
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Lidt.. Må da sige du er flyttet et godt stykke væk..
Lidt.. Må da sige du er flyttet et godt stykke væk..
Tina&Martin skriver: Ja... eller er kommet tættere på.. startede med at tage til kbh og bo. Men elsker bare by festen og hyggen i byen, OG candyfloss hæhæ
Ja... eller er kommet tættere på.. startede med at tage til kbh og bo. Men elsker bare by festen og hyggen i byen, OG candyfloss hæhæ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128