hvornår skifter man tremmesengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Min søn på 9mdr mangler større plads da han ruller fra den ende side til den anden og det vækker ham om natten da han rammer hovedet. Hvad gør man ved dette problem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

LinLin

Anonym skriver:

Hej piger. Min søn på 9mdr mangler større plads da han ruller fra den ende side til den anden og det vækker ham om natten da han rammer hovedet. Hvad gør man ved dette problem ?

Sengerand!

Synes i hvert fald han er for lille til en større seng...

Anmeld

7. august 2011

Clisolka

Ja, jeg vil også sige sengerand! 

Min datter på 9 mrd. er slet slet ikke parat til at skifte fra tremmesengen - der går nok min. et år endnu 

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Sengerand!

Synes i hvert fald han er for lille til en større seng...

Der er sengerand men det som om han har ikke nok plads . Ved ikke om det også fordi han er meget aktiv mens han drømmer

Anmeld

7. august 2011

Mi

Jeg ville ikke skifte til en større seng, men i stedet skærme ham lidt mere med noget tykt blødt omkring ham.

Anmeld

7. august 2011

Trolde_mor

Kian har det samme problem.  Så for en måned siden prøvede vi noget nyt. Vi køb ham i hans slee-bee, om natten. Nu hvor det er varmt ligger slee-bee'en ved siden af ham og så har han et dynebetræk over ham. Han bliver så lagt på siden, og det at der ikke er mere plads, gør at han ikke sparker fra og dermed banker hovedet gentagende gange ind i hovedgærdet.

Så vi fandt ud af at han faktisk havde for meget.

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Kian har det samme problem.  Så for en måned siden prøvede vi noget nyt. Vi køb ham i hans slee-bee, om natten. Nu hvor det er varmt ligger slee-bee'en ved siden af ham og så har han et dynebetræk over ham. Han bliver så lagt på siden, og det at der ikke er mere plads, gør at han ikke sparker fra og dermed banker hovedet gentagende gange ind i hovedgærdet.

Så vi fandt ud af at han faktisk havde for meget.

Nå okay det bar meget anderledes med min søn. Selv når han kommer i vores seng er han meget urolig i kroppen selv med lukkede øjne

Anmeld

8. august 2011

Trolde_mor

Anonym skriver:

Nå okay det bar meget anderledes med min søn. Selv når han kommer i vores seng er han meget urolig i kroppen selv med lukkede øjne

Okay :/.. Hvis Kian har plads, sparker han fra med benene og bliver ved, så han får sparket sig helt op i hovedenden og bliver så ved med at banke hovedet imod (selv når han sover) Han kan finde på at vågne stående på alle 4, fordi han har møvret sig rundt på maven og så op at stå, i søvne... Er lidt synd når han bare gerne vil sove

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Okay :/.. Hvis Kian har plads, sparker han fra med benene og bliver ved, så han får sparket sig helt op i hovedenden og bliver så ved med at banke hovedet imod (selv når han sover) Han kan finde på at vågne stående på alle 4, fordi han har møvret sig rundt på maven og så op at stå, i søvne... Er lidt synd når han bare gerne vil sove

Årh lyder som min søn. Det hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.