Spørgsmål fra en nybegynder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2011

JacobsMoar

Hej alle kreative damer..

Jeg har planer om at begive mig ud på dybt vand.. Jeg har fundet et par bukser på en blog, som er vildt fede, og dem er jeg da nødt til at eje.. Så må jeg jo have gang i (farmors) symaskine.. 

Når de skal syes har jeg assistance fra farmor, så det er ikke noget problem, men farmor skal ikke med ud og købe stof.. Så nu får i de spørgsmål hun ellers ville få.. 

1. Hvilken slags stof er det? 

2. Kanten i toppen af bukserne (og bunden som man ikke kan se), er det, det samme stof bare i en anden farve, eller er stoffet bare "bukket rundt" ?

- Jeps, jeg er total nybegynder.. (Men har dog syet et par ting, med vejledning fra min tålmodige farmor )

Håber i har mod på at hjælpe mig..

fra Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

FjolleTrold

KarinaB. skriver:

Hej alle kreative damer..

Jeg har planer om at begive mig ud på dybt vand.. Jeg har fundet et par bukser på en blog, som er vildt fede, og dem er jeg da nødt til at eje.. Så må jeg jo have gang i (farmors) symaskine.. 

Når de skal syes har jeg assistance fra farmor, så det er ikke noget problem, men farmor skal ikke med ud og købe stof.. Så nu får i de spørgsmål hun ellers ville få.. 

1. Hvilken slags stof er det? 

2. Kanten i toppen af bukserne (og bunden som man ikke kan se), er det, det samme stof bare i en anden farve, eller er stoffet bare "bukket rundt" ?

- Jeps, jeg er total nybegynder.. (Men har dog syet et par ting, med vejledning fra min tålmodige farmor )

Håber i har mod på at hjælpe mig..

fra Karina

jeg skal se om jeg kan hjælpe dig - og det er nogle gode bukser at starte med

1 - bomuld. Køb en blød og lækker kvalitet - ikke for tynd.