Hvor tit skifter i jeres 6 måneders baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit skifter i ble i døgnet på 6 måneders baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.047 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2011

Anonym trådstarter

Ja hvor tit skifter i ble i døgnet på jeres 6 måneders baby??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

henh01

Har stemt 8 gange.. Ca. hver 3 time, nogle gange mere nogle gange mindre.

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Har stemt 8 gange.. Ca. hver 3 time, nogle gange mere nogle gange mindre.

Ok
Jeg skifter også hver 3. time.. men hun sver fra 19-7.. så der bliver hun jo ikke.. så derfor kun 5 gange i døgnet..

Anmeld

7. august 2011

DLM

har stemt 8 gange. Jeg brugte ca. en 8-10 bleer på Magnus i døgnet da han var 6 måneder

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

jeg har skrevet 7 gange... men det er sikkert mere... han kan tit levere tre lortebleer på et døgn og det kan ske lige når vi har skiftet en tisseble... så det har jeg ikke tal på,, måske nærmere de 8 gange på et døgn..

Anmeld

7. august 2011

Clisolka

isabellamor skriver:

jeg har skrevet 7 gange... men det er sikkert mere... han kan tit levere tre lortebleer på et døgn og det kan ske lige når vi har skiftet en tisseble... så det har jeg ikke tal på,, måske nærmere de 8 gange på et døgn..

Den hopper jeg lige med på 

Anmeld

7. august 2011

mom <3

Ca 10-11 gange..... Sjovt vi snakkede lige om bleforbruget i forgårs Altså vi skifter hellere en ble for meget... Hvis jeg ved der er en tissetår i, så skifter jeg - Altid! .... Jeg synes det er ulækkert med tunge tissebleer. Elsker en lækker og frisk baby

Anmeld

8. august 2011

dukke

mille:) skriver:

Ca 10-11 gange..... Sjovt vi snakkede lige om bleforbruget i forgårs Altså vi skifter hellere en ble for meget... Hvis jeg ved der er en tissetår i, så skifter jeg - Altid! .... Jeg synes det er ulækkert med tunge tissebleer. Elsker en lækker og frisk baby

den hopper jeg med på

Anmeld

10. august 2011

mom <3

dukke skriver:

den hopper jeg med på

Anmeld

10. august 2011

serinasmor

har stemt 6  ... der var helt op til 10 lortebleer en enkelt dag .. og hun var IKKE syg.. kan tydeligt huske jeg blev ved med at tænke IGEN ... og hvorfor er en ren ble bedst at prutte i ??? men nogle dage kom der så ingen prut og så var det 4-5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.