Hvor ofte bader i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Femøre

Hver dag, de er så beskidte af at være ude så meget, at det er en nødvendighed.

Om vinteren, hvor overtøjet tager det meste snavs, kan det dog godt strække sig til hver-hveranden dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

meem

hver tirsdag, torsdag og søndag

Anmeld

9. august 2011

Mig med maven

Vores datter på 1.5 år komemr i bag dagligt, dette er ikke grundet snavs, men for at opretholde hendes daglige rutiner. Hun elsker sit bad, og kan bruger lang tid på det, det kan både bære badekar alene, badekar med mor eller far eller brus med mor eller far. Det er også bare en vildt lækker måde at være sammen med sit barn.

Anmeld

9. august 2011

TaAsJu

Her hjemme er det hver anden dag ca. HviS ikke hverdag. Kommer lidt an på hvor beskidte de er blevet i løbet af dagen

Anmeld

9. august 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg propper min søn i bad hver dag... Men han har ingen tegn på eksem og lignende... plus han nyder og komme i bad....

Men jeg selv led voldsomt af børneeksem da jeg var lille... og da var der bad en gang om ugen. resten af ugen var det kun med fugtig klud.

Men jeg synes du selv skal vudere.. (du kan jo ikke ligge et barn i seng der er møgbeskidt, men samtidig hvis du kan se børneeksemen bliver værre, må du skærre lidt væk af badene)

desuden vil jeg lige holde øje med den creme man får mod børneeksem... ved ikke om det har ændret sig, men den creme min mor fik til mig, måtte hun kun smøre mig ind i, hvis hun brugte handsker... den fjernede lige så stille de yderste hudlag...

Det er rigtig træls, for jeg er meget lyshudet og man kan stort set, se alle åre i mine arme i dag.. (altså underarmen), og det gør at jeg ikke kan lide at gå med kortærmet i dag... (så husk og spørg hvad den præcis gør)

Anmeld

9. august 2011

*Sofie*

Mussen2 skriver:

Her bliver det ca. hver 2-3 dag. Har døjet lidt med børneeksem, så har været lidt tvungen til at begrænse det og har altid hørt man skal begrænse det, men det må vel også gælde til et vist alderstrin?

Jeg bader Malou hver aften
Den ene aften er det karbad med hårvask, og den anden aften er det et brusebad...og på den måde skifter det så.

Anmeld

9. august 2011

Hvem?

Mussen2 skriver:

Her bliver det ca. hver 2-3 dag. Har døjet lidt med børneeksem, så har været lidt tvungen til at begrænse det og har altid hørt man skal begrænse det, men det må vel også gælde til et vist alderstrin?

Her er drengene 7 mdr og 18 mdr og de er i bad hver eneste dag, jeg syntesså længe deer blebørn og er i alt og over alt, så ska de altså i bad, så det kommer de her, hver eneste aften og de elsker det

Anmeld

9. august 2011

Topp

Mussen2 skriver:

hver dag

Anmeld

9. august 2011

skønneunger

her er det ca 3 gange om ugen og ellers efter behov.

Anmeld

9. august 2011

NLME<3

mikkel bliver det hver aften,det startede vi på efter han startede i dp dengang, der blev det en del af aftenrutinen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.