Søges! Nat - og heldragte str. 56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Frøken J.

A.S. skriver:

ja det er pr. stk.

Går heller ikke så meget op i selve mærket, men falder bare altid for designet, mønstret og farverne på de lidt dyrere varer - typisk, hehe

Men du skulle da have budet

Takker for buddet, men er desværre lidt for stor af en fattigrøv pt. Hehe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Lidt meget! Men det er nok mest fordi hormonerne gør jeg er kronisk sur, det er lidt belastende Men det er nu også hyggeligt sådan at bære på en bette bebs  

ihh hvor kan jeg huske det Man syntes ikke man lavede andet end og være sur !! Ja, selvfølgelig er det skønt at mærke den lille

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

ihh hvor kan jeg huske det Man syntes ikke man lavede andet end og være sur !! Ja, selvfølgelig er det skønt at mærke den lille

Nej netop! Synes det er total synd for min kæreste, men jeg er en rasende furie 90% af tiden. Fx i aften:

Mig: "Ej undskyld jeg er sur i aften skat, det er altså ikke noget med dig at gøre!"
Ham: "Det er du jo hver aften"

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Sig endelig til hvis du mangler andet, har RIGTIG meget, så måske der er noget jeg kan undvære til en proto pris.

Anmeld

7. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Nej netop! Synes det er total synd for min kæreste, men jeg er en rasende furie 90% af tiden. Fx i aften:

Mig: "Ej undskyld jeg er sur i aften skat, det er altså ikke noget med dig at gøre!"
Ham: "Det er du jo hver aften"

UPS Stakkels mænder, de har det hårdt til tider MEN, det er os der skal føde børn, have hormon svingninger, bløde hver månede og kunne blive ved! Så må de altså lige klare sådan en gang hormonella i 9 måneder

Anmeld

7. august 2011

Den lykkelige

Frøken J. skriver:

Hvor meget tror du porto bliver?  

30 kr

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Sig endelig til hvis du mangler andet, har RIGTIG meget, så måske der er noget jeg kan undvære til en proto pris.

Jeg så godt inde på fb, at du vælter dig i tøj! Hehe Jeg har lidt svært at overskue hvad vi sådan mangler.. Men vi har meget af bodys og sådan noget. Men bukser og bluser har vi ikke så meget af. Har bare hørt det alligevel er nemmest med heldragter den første tid, så det er svært hvad man lige skal købe!  

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Den lykkelige skriver:

30 kr

Det lyder fair nok.. Bum bum, skriver lige pb  

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

UPS Stakkels mænder, de har det hårdt til tider MEN, det er os der skal føde børn, have hormon svingninger, bløde hver månede og kunne blive ved! Så må de altså lige klare sådan en gang hormonella i 9 måneder

Præcis! Hormonella kvinde er en lav pris at betale ift vi skal presse en unge ud et vist sted 

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Jeg så godt inde på fb, at du vælter dig i tøj! Hehe Jeg har lidt svært at overskue hvad vi sådan mangler.. Men vi har meget af bodys og sådan noget. Men bukser og bluser har vi ikke så meget af. Har bare hørt det alligevel er nemmest med heldragter den første tid, så det er svært hvad man lige skal købe!  

Jeg har meget af det hele i str 50-68, der efter har jeg næste kun to delt sæt, så jeg kan vælge, hvad jeg synes er rarest. Men ja, jeg har bare lidt tøj, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.