montering af kiddy maxi pro autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

hej piger,

vi har købt en kiddy maxi pro autostol og da jeg kun har en uge til termin ville vi lige sætte den i bilen så alt er klar hvis baby skulle melde sin ankomst før til.

men piger, jeg fatter simpelhen ikke den brugsanvisning der er med, jeg har sat autostolen på bagsædet, selvf. bagudvendt og jeg kan regne ud af selsen skal gå i spænd/klemme i de "riller" der er på hver side af stolen, men hvad så bagom ?? hvis jeg bare køre selen bagom altså det vi voksne plejer at ha hen over brystet ja så synes jeg da egentlig ikke at det sidder særlig godt fast - hvordan skal selen sidder bagom stolen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Anonym trådstarter

8. august 2011

Pigent

Anonym skriver:

hej piger,

vi har købt en kiddy maxi pro autostol og da jeg kun har en uge til termin ville vi lige sætte den i bilen så alt er klar hvis baby skulle melde sin ankomst før til.

men piger, jeg fatter simpelhen ikke den brugsanvisning der er med, jeg har sat autostolen på bagsædet, selvf. bagudvendt og jeg kan regne ud af selsen skal gå i spænd/klemme i de "riller" der er på hver side af stolen, men hvad så bagom ?? hvis jeg bare køre selen bagom altså det vi voksne plejer at ha hen over brystet ja så synes jeg da egentlig ikke at det sidder særlig godt fast - hvordan skal selen sidder bagom stolen ??

Jeg tror måske i har købt en stol der skal bruges med Isofix? 

Har kigget på youtube for der kan du finde film om de fleste autostole, men lige den du snakker om er der kun med Isofix.
Tag den med ned i den butik hvor i har købt den og sig at i ikke kan finde ud af det?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.