Overreagerer jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Anonym trådstarter

Hej,

skal lige høre, om jeg ikke kan tillade mig og blive sur, eller om det er hormonerne som går amok...

Her til aften vil min kæreste lige gå en kort tur med vores hund, han siger, at han tager den korte tur, som varer cirka 10 min...

Skriver så til ham, da der er gået 1 TIME uden jeg har hørt noget, for at spørge, hvad han laver, hvortil jeg får en besked, hvor han skriver, at han er hos bagboen... Intet andet!

Han ringer eller skriver ikke til mig og spørger, om jeg vil med derover, det er et par på omkring 40 med 3 døtre - og selvfølgelig må han tage derover, men er VIRKELIG skuffet over, at han ikke engang spørger, om jeg vil med????

Men værst af alt, er det da, at han slet ikke giver mig besked, han kunne jo være blevet kørt ned eller et eller andet...

Århh, jeg er gal - føler virkelig han KUN tænker på sig selv, hvad med hans højgravide kæreste, som sidder alene hjemme og måske undrer sig lidt, når han ikke er kommet hjem efter en time...

Ihh altså - MÆND!!!!!!!!!!!!!1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hej,

skal lige høre, om jeg ikke kan tillade mig og blive sur, eller om det er hormonerne som går amok...

Her til aften vil min kæreste lige gå en kort tur med vores hund, han siger, at han tager den korte tur, som varer cirka 10 min...

Skriver så til ham, da der er gået 1 TIME uden jeg har hørt noget, for at spørge, hvad han laver, hvortil jeg får en besked, hvor han skriver, at han er hos bagboen... Intet andet!

Han ringer eller skriver ikke til mig og spørger, om jeg vil med derover, det er et par på omkring 40 med 3 døtre - og selvfølgelig må han tage derover, men er VIRKELIG skuffet over, at han ikke engang spørger, om jeg vil med????

Men værst af alt, er det da, at han slet ikke giver mig besked, han kunne jo være blevet kørt ned eller et eller andet...

Århh, jeg er gal - føler virkelig han KUN tænker på sig selv, hvad med hans højgravide kæreste, som sidder alene hjemme og måske undrer sig lidt, når han ikke er kommet hjem efter en time...

Altså jeg vil ikke mene du kan tillade dig at blive direkte GAL Men jeg var nok også blevet skuffet, for som du selv siger han kunne have spurgt om du ville med, eller være blevet kørt ned.. så på den måde kan jeg godt forstå dig..

Anmeld

7. august 2011

Louise83

Det må være hormoner  Jeg havde nok lige ladet en bemærkning falde om, om han ikke godt lige gad lade være med at sige turen vil vare 10 minutter hvis den skal være flere timer, og så lade det blive ved det  

Anmeld

7. august 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hej,

Du ku jo bare ringe til ham??

Det kunne sagtens også ske for mig, hvis jeg faldte i snak på en tur med hunden at der gik lidt lang tid.

Jeg fårstår ikke hvorfor du er "gal" over det???

Anmeld

7. august 2011

Masig

Haha, ej undskyld jeg griner lidt, men det kunne bare SÅ meget have været min kæreste... han kom også hjem en time senere idag end han skulle fordi arbejdet lige trak lidt ud og havde selvfølgelig glemt sin tlf, men kunne han låne en vens og skrive.. nej nej da...

Han kommer tit for sent hjem fordi han lige glemmer tiden... Jeg prøver også at fortælle ham at jeg jo bliver bekymret, og det forstår han også, men mænd tænker ikke så meget over sådan noget tror jeg... De glemmer bare nemt tiden hehe...

Men ja jeg synes bestemt de burde huske lige at sende en sms...

Jeg tror ikke jeg var blevet skuffet over at han ikke spurgte om jeg ville med, hvis det er nogle i snakker godt med kan du jo bare gå derind når han skriver han er der... Det havde jeg gjort tror jeg...

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej,

jeg syntes du overreagere..

jeg lavede den samme idag. tog bassen og aftalte med kæresten at han knne få sig en god morfar mens vi lige smuttede afsted for at handle... brugsen havde så lukket og jeg måtte gå i fakta. min søster bor lige ved siden af faktaen så jeg smuttede lige forbi hende og drak en kop kaffe og spiste en is og så tullede bassen og jeg hjemad igen...

hvis ikke jeg følte jeg kunne )eller han kunne for den sags skyld) have den frihed til at lige tage en afstikker ind imellem, så ville vores forhold gå i vasken... 

han kan da også godt have brug for at besøge nogen uden sin kæreste engang imellem... 

Anmeld

7. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ja syntes det er at gå op i det røde felt over for lidt.

Hvad med at sige at du også gerne vil derover, om det er ham der spørg er vel et fedt??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. august 2011

.....

Det lyder som noget min kæreste kunne finde på .

Men han siger at han ikke tænker videre over det, hvis han ikke giver besked osv, det kommer han bare fra. Men havde da også selv blevet lidt små sur, hvis han er væk i længere tid end det tager, og ingen lyd giver. Men har ofte sagt til mig selv, at det sikkert bare er en mande ting, det med ikke at give beskeder

Anmeld

7. august 2011

Sujan

Ja du overreagere. Og du kan jo bare gå derover og sige.. Hey, var kedeligt at side alene.
Tror ikke han ville være ond. Og han tænker måske ikke lige på at spørge dig. Og slet ikke hvis du virker sur.

Sådan noget sker til for min kæreste. Han skal lige ud og ordne et eller andet. (er ved at renovere hus) og pludselig har han stået udenfor og snakket med folk der kommer forbi i et par timer.
Hvis jeg så keder mig, går jeg da bare ud til dem. Synes de for det meste er hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.