Har en hæs søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.893 visninger
7 svar
1 synes godt om
7. august 2011

cash83

Som overskriften lyder!

Var ved vagtlægen igår, fordi min søn (2mdr) er blevet hæs. (tænker på forkølelse) men for at være sikker...

Og lægen sagde at han havde ondt i maven, trods at jeg forklarede hende flere gange at det ikke var derfor jeg var kommet.

Hun lyttede til ham (det hele var fint) og konstaterede endnu engang at det var maveproblemer... MAN BLIVER FOR POKKER VEL IKKE HÆS AF MAVEPROBLEMER????

Det skal lige siges at han er frisk som han plejer, spiser godt, våde bleer, aff. er ok osv. og han har ikke feber.

Nogle ideer? Er det mon "bare" forkølelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

cash83

Ååårh slet ingen kloge hoveder??

Anmeld

7. august 2011

Maja88

desværre..

men er mere undrende...

hvordan ved man en baby på 2 måneder er hæs?

Anmeld

7. august 2011

cash83

Han gråd og pludren er hæs

Anmeld

7. august 2011

<3

Det kan nu godt være maven. Hvis der kommer refluks op på stemmebåndene kan man godt blive hæs Jeg vil tro hun har lyttet til div. ting og derfor udelukket de gængse ting

Anmeld

7. august 2011

cash83

mrs X skriver:

Det kan nu godt være maven. Hvis der kommer refluks op på stemmebåndene kan man godt blive hæs Jeg vil tro hun har lyttet til div. ting og derfor udelukket de gængse ting

Jamen tusind tak for dit svar

Så forstår man jo bedre Det bare svært at blive klog på når lægen ikke vil høre...

Anmeld

7. august 2011

<3

cash83 skriver:

Jamen tusind tak for dit svar

Så forstår man jo bedre Det bare svært at blive klog på når lægen ikke vil høre...

Meget. Som mor skal man hurtigt lære at spørge igen og igen indtil man forstår Det er ikke alle læger der er vant til så derfor kan det kræve sin quinde at trænge igennem men det er klart det værd

Anmeld

7. august 2011

cash83

Ja, det må jeg huske til næste gang.

endnu engang tak.. og fortsat god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.