Hormonknopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Raj

Min dreng på 5 uger har fået hormonknopper. Det er ikke varmeknopper eller andet, er helt sikker på at det er hormonknopper da de ligner bumser som en rigtig teenager har det. Han har fået det i hele ansigtet og nu også på ørerne. Faktisk er de ved at gå væk da de er ved at tørre ud (og de har været der siden han var 3 uger), men det ser bare så voldsomt ud og hans hud er slet ikke så dejlig og fin som den var før. 

Så mit spørgsmål til jer der har oplevet det samme er hvornår går det helt væk og bliver huden virkelig helt fin igen? Det er så svært at forestille sig at det bliver godt igen. Savner virkelig den dejlige bløde babyhud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

otlitrom

Boas fik hormonknopper da han var 2 uger, og de er nææææsten væk nu, hvor han er 5 uger (idag).. Han har stadig prikker rundt omkring, de kommer og går som de vil.. men huden er fin og pæn rundt om, og det er ikke til at se. Man skal bare pille nallerne fra dem (det skal baby også) og så går de væk af sig selv..

Anmeld

7. august 2011

Raj

kitty skriver:

Boas fik hormonknopper da han var 2 uger, og de er nææææsten væk nu, hvor han er 5 uger (idag).. Han har stadig prikker rundt omkring, de kommer og går som de vil.. men huden er fin og pæn rundt om, og det er ikke til at se. Man skal bare pille nallerne fra dem (det skal baby også) og så går de væk af sig selv..

Vi har også holdt os helt fra dem da han helst ikke skulle få ar Men han har vist selv kommet til at kradse i nogle få stykker, da der er sår rundt omkring

Men så har Boas vel haft dem i ca tre uger?

Anmeld

7. august 2011

otlitrom

RQK skriver:

Vi har også holdt os helt fra dem da han helst ikke skulle få ar Men han har vist selv kommet til at kradse i nogle få stykker, da der er sår rundt omkring

Men så har Boas vel haft dem i ca tre uger?

Ja, det har han.. Det er blevet meget meget mindre, men han så farlig ud i starten. Jeg blev virkelig overrasket over det! Nu har han en på hver kind og lidt småkropper rundt omkring. Slet slet ikke på samme måde.. Jeg må sige jeg ikke lægger mærke til det mere, for hans hud har været amok så længe at nu skænker jeg det ikke en tanke. Boas har også kløet i et par stykker. Jeg tror altså ikke der sker noget ved det.. Jeg tror det er het almindeligt!

Anmeld

7. august 2011

Raj

kitty skriver:

Ja, det har han.. Det er blevet meget meget mindre, men han så farlig ud i starten. Jeg blev virkelig overrasket over det! Nu har han en på hver kind og lidt småkropper rundt omkring. Slet slet ikke på samme måde.. Jeg må sige jeg ikke lægger mærke til det mere, for hans hud har været amok så længe at nu skænker jeg det ikke en tanke. Boas har også kløet i et par stykker. Jeg tror altså ikke der sker noget ved det.. Jeg tror det er het almindeligt!

Ja jeg tænker heller ikke så meget over det mere og ved jo det går væk igen, men min kæreste er så bekymret og det smitter nok lidt af på mig. Huden er blevet helt ru nu, skete det også for Boas (forresten et rigtig sødt navn!)? Men det værste er vel at for Adam er der kommet hvide pigmentpletter i ansigtet, han er nemlig noget mørk i huden (halv afrikaner), så jeg håber bare det udligner sig på et tidspunkt! 

Og mht. kradseriet, det kan vist ikke undgåes med de negle og et sæt hænder der ikke er til at styre i starten hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.