Er det godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Becks

I må lige hjælpe mig her, jeg er så bange for, at der er noget der skal gå galt, så jeg ikke kan blive insemineret denne her gang!

Jeg er nu på fjerdedagen med mine Pergotime, og skal tage den sidste pille imorgen.. Men jeg har slet ikke nogle symptomer/bivirkninger eller noget som helst..

Jeg havde fået af vide, af flere som jeg kender der har taget Pergotime, at jeg ville få mega ømme bryster, blive en arrig kælling, få hedeture, få lidt niv i underlivet osv. Men jeg har ingenting! Mærker slet ikke til jeg tager de piller, og er da glad ved det, men alligevel kan jeg ikke lade være med og tænke, om de nu virker for mig, vokser æggebasserne overhovedet osv!

Jeg tager i øvrigt 1 pille a 50 mg dagligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

serinasmor

jeg ved intet om det så jeg kan ikke rigtigt hjælpe andet end med at sige ...

ingen kroppe er ens ... nogen reagerer vildt meget på hormoner og andre gør ikke ... nogen knækker sig hele graviditeten og andre gør ikke .. nogen er VILDT pirrelige og har mega ondt når de har mens nogle opdager det nærmest ikke... nogen kan mærke når de har ægløsning andre havde ikke engang tænkt over det var sådan man kunne blive gravid

jeg er selv én af dem der ikke reagerer på hormoner, ikke var syg da jeg var gravid, ikke har haft menssmerter (før efter fødselen)osv ... jep ... er hadet af mange men det er oki

håber det beroliger lidt ... men ellers er der vel ikke længe før du skal til skanning ??

Anmeld

7. august 2011

Dorte...

Jeg havde heller ikke nogle bivirkninger af pergotime, så nyd bare at du ikke mærker noget  Er sikker på at alt er som det skal være.

Spændende om der er mere end et æg klar til du skal insemineres

Anmeld

7. august 2011

linefun

Tutter skriver:

I må lige hjælpe mig her, jeg er så bange for, at der er noget der skal gå galt, så jeg ikke kan blive insemineret denne her gang!

Jeg er nu på fjerdedagen med mine Pergotime, og skal tage den sidste pille imorgen.. Men jeg har slet ikke nogle symptomer/bivirkninger eller noget som helst..

Jeg havde fået af vide, af flere som jeg kender der har taget Pergotime, at jeg ville få mega ømme bryster, blive en arrig kælling, få hedeture, få lidt niv i underlivet osv. Men jeg har ingenting! Mærker slet ikke til jeg tager de piller, og er da glad ved det, men alligevel kan jeg ikke lade være med og tænke, om de nu virker for mig, vokser æggebasserne overhovedet osv!

Tror det er meget forskelligt, hvordan man reagerer på pergotime.
Jeg selv mærkede intet de dage jeg tog dem.
Nu ved jeg ikke om du skal ta Gonal F - sprøjten i forlængelse af pillerne?
Jeg skulle, og der begyndte det at nive lidt i understellet så reaktionen på pergotime, kom først der

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tutter skriver:

Jeg havde faktisk ingen symptomer. Det eneste jeg havde var en enkelt dag hvor der var gang i æggene, men det var det.  

Anmeld

8. august 2011

Becks

serinasmor skriver:

jeg ved intet om det så jeg kan ikke rigtigt hjælpe andet end med at sige ...

ingen kroppe er ens ... nogen reagerer vildt meget på hormoner og andre gør ikke ... nogen knækker sig hele graviditeten og andre gør ikke .. nogen er VILDT pirrelige og har mega ondt når de har mens nogle opdager det nærmest ikke... nogen kan mærke når de har ægløsning andre havde ikke engang tænkt over det var sådan man kunne blive gravid

jeg er selv én af dem der ikke reagerer på hormoner, ikke var syg da jeg var gravid, ikke har haft menssmerter (før efter fødselen)osv ... jep ... er hadet af mange men det er oki

håber det beroliger lidt ... men ellers er der vel ikke længe før du skal til skanning ??

Tak, ja det hjalp lidt

Jeg skal til scanning på onsdag for at se om pillerne har modnet ægget (æggene)

Anmeld

8. august 2011

serinasmor

Tutter skriver:

Tak, ja det hjalp lidt

Jeg skal til scanning på onsdag for at se om pillerne har modnet ægget (æggene)

ikke at du har brug for det for selvfølgelig har de da det

Anmeld

8. august 2011

Becks

Jeg havde heller ikke nogle bivirkninger af pergotime, så nyd bare at du ikke mærker noget  Er sikker på at alt er som det skal være.

Spændende om der er mere end et æg klar til du skal insemineres

Var dine æg så modnet det de skulle? Jeg er bare nervøs for, om det er for lav en dosis til mig, men igen så turde de ikke, at jeg skulle tage 2 om dagen, fordi jeg ikke har haft taget dem før og derfor ville blive overstimuleret..

Jeg har taget sidste pille idag og mærker lidt niv i højre side af underlivet nu..

Uha ja, det bliver spændende.. Har altid ønsket tvillinger, men nu hvor jeg er igang ved jeg ikke rigtig haha

Anmeld

8. august 2011

CamillaValby

Jeg fik pergotime 4 af gangene. Der var kun en enkelt gang hvor jeg havde kvalme.

De andre gange havde jeg ingenting Så bare nyd det. Og jeg havde faktisk 3 æg hvergang Der var store og modne.

at det er lykkens gang

Anmeld

8. august 2011

Becks

linefun skriver:

Tror det er meget forskelligt, hvordan man reagerer på pergotime.
Jeg selv mærkede intet de dage jeg tog dem.
Nu ved jeg ikke om du skal ta Gonal F - sprøjten i forlængelse af pillerne?
Jeg skulle, og der begyndte det at nive lidt i understellet så reaktionen på pergotime, kom først der

Tak så føler jeg mig ikke helt forkert haha..

Jeg skal kun tage Pergotime og så ÆL-sprøjten til den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.