cykelstol, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2011

henh01

Min søn er snart 9 mdr, han sidder selv, kravler, rejser sig op af ting og er så småt begyndt at gå rundt om tingene. Han må vel godt sidde i en cykelstol nu ikke???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

spj

henh01 skriver:

Min søn er snart 9 mdr, han sidder selv, kravler, rejser sig op af ting og er så småt begyndt at gå rundt om tingene. Han må vel godt sidde i en cykelstol nu ikke???

Jo, det må han gerne. Man må bruge cykelstole fra de kan sidde stabilt selv. Så se I at komme ud og cykle. Det er så hyggeligt.

Anmeld

7. august 2011

henh01

spj skriver:

Jo, det må han gerne. Man må bruge cykelstole fra de kan sidde stabilt selv. Så se I at komme ud og cykle. Det er så hyggeligt.

Ja imn datter elskede det også dengang husker jeg.. Må loge have fat i en stol og så afsted, det gør mange ting nemmere.

Anmeld

7. august 2011

Pige2009

henh01 skriver:

Jo, da. Så snart de kan sidde selv, må de også cykle

Anmeld

7. august 2011

spj

henh01 skriver:

Ja imn datter elskede det også dengang husker jeg.. Må loge have fat i en stol og så afsted, det gør mange ting nemmere.

Ja, det gør det altså, især hvis man ikke har bil. Vi fik først købt en stol for 1 1/2 måned siden og min datter er 15 måneder og elsker det. Nu cykler vil alle steder hen hvor vi kan undvære barnevognen.
Vi købte den fra kvickly der har 5 punktsele. Den er super god og ikke så dyr. Bare et lille tip

Anmeld

7. august 2011

henh01

spj skriver:

Ja, det gør det altså, især hvis man ikke har bil. Vi fik først købt en stol for 1 1/2 måned siden og min datter er 15 måneder og elsker det. Nu cykler vil alle steder hen hvor vi kan undvære barnevognen.
Vi købte den fra kvickly der har 5 punktsele. Den er super god og ikke så dyr. Bare et lille tip

tak hvad gav i for den?

Anmeld

7. august 2011

spj

henh01 skriver:

tak hvad gav i for den?

Den koster normalt 400 med købte den over nettorvet.dk hvor den var på tilbud til 300. For mig at se er den ligeså fin som dem til 1000 kr. Den har høj ryg, plads til cykelhjelmen og højt armlæn på siden så de sidder beskyttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.