Klar til ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Filuka

Nu er vi endelig klar til ivf ved næste mens. Har holdt 10 måneders pause efter 3 IUI uden held og begge kæmpede med psyken efterfølgende. Men nu er vi klar igen, meget klar!

Kan mærke at jeg bobler helt indeni og slet ikke kan vente - det er bestemt en ny følelse! Optimismen og styrken er vendt tilbage, nu håber vi bare, at vi ikke skal kæmpe alt for meget længere. Held og lykke til alle jer andre i gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Kruse90

Det lyder dejligt at i er klar igen med fornyet styrke.

Hvornår skulle du ca. få din mens??

jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Filuka skriver:

Nu er vi endelig klar til ivf ved næste mens. Har holdt 10 måneders pause efter 3 IUI uden held og begge kæmpede med psyken efterfølgende. Men nu er vi klar igen, meget klar!

Kan mærke at jeg bobler helt indeni og slet ikke kan vente - det er bestemt en ny følelse! Optimismen og styrken er vendt tilbage, nu håber vi bare, at vi ikke skal kæmpe alt for meget længere. Held og lykke til alle jer andre i gruppen

Held og lykke til Jer søde. Den pause har været tiltrængt kan jeg fornemme. Det er også vigtigt at passe på sig selv i processen.

Knus, Kram og krydsede fingre. 

Anmeld

7. august 2011

Filuka

Kruse90 skriver:

Det lyder dejligt at i er klar igen med fornyet styrke.

Hvornår skulle du ca. få din mens??

jeg krydser alt hvad jeg kan

Jeg er på p-piller - så det kan times lidt omkring 1. september. Min mand har været i behandling med en tidligere partner, uden held og ja - de gik jo så fra hinanden. Så der har været en sort sky hængende over hele PB fra starten af. Men nu har vi fået en pause og en god portion hjælp til at takle det hele - så nu ser det heldigvis meget lysere ud.  

Jeg er også blevet meget klogere - troede at jeg kunne sætte mig ind i hvordan det ville være at være i behandling og at jeg kendte mig selv. Learned that the hard way! Jeg har bogstavelig talt ændret personlighed - man kan ikke rationalisere sig ud af noget, når ens følelser er så stærke. Og alle dem der prøver at forstå, i en god mening - kommer aldrig til at forstå det. Krydser fingre for en skov af streger til alle der kæmper for at blive forældre...

Anmeld

7. august 2011

ønskebørn74

Filuka skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre!!!

Jeg  for jer!!!

Anmeld

9. august 2011

Lisbeth1985

Filuka skriver:

Hvor er det dejligt for jer, at i er klar igen

Held og lykke med det

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.