neeej hvad fandt jeg lige der :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. august 2011

komodo

Sad og gav Kairon hans grød idag, og pludselig lyder det anderledes end det plejer, jeg kigger og mærker ham på gummen, og sørme om ikke min baby har fået sin første tand, han har været lidt pylret de sidste par dage, men egentlig taget det meget pænt, men nu giver det da mening at han har pillet sig så meget i munden og "brokket" lidt.

De andre har jeg slet ikke kunne mærke på at de har fået tænder, men min mindste mand er bare ikke som de andre, må jeg se at fatte.

Ville ikke andet med det her indlæg end at glæde mig over den fiiiine tand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

4kløver

komodo skriver:

Sad og gav Kairon hans grød idag, og pludselig lyder det anderledes end det plejer, jeg kigger og mærker ham på gummen, og sørme om ikke min baby har fået sin første tand, han har været lidt pylret de sidste par dage, men egentlig taget det meget pænt, men nu giver det da mening at han har pillet sig så meget i munden og "brokket" lidt.

De andre har jeg slet ikke kunne mærke på at de har fået tænder, men min mindste mand er bare ikke som de andre, må jeg se at fatte.

Det er bare så hyggeligt at man slet ikke opdager det.. min sad og bed i hendes bluse hvor jeg opdager lidt blod og fik kigget og 2 små tænder var kommet frem..

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

komodo skriver:

Tillykke med den første bisse

Anmeld

6. august 2011

komodo

4kløver skriver:

Det er bare så hyggeligt at man slet ikke opdager det.. min sad og bed i hendes bluse hvor jeg opdager lidt blod og fik kigget og 2 små tænder var kommet frem..

De to andre har også fået deres uden brok og klynk, og begge på en gang, men min lille særling har kun fået den ene kommer til at se spøjst ud hvis ikke den anden kommer nogenlunde samtidig, min lille kusine fik hendes øverste hjørnetænder først, du kan forestille dig hvordan hun så ud

Anmeld

6. august 2011

komodo

Hasselnødden skriver:

Mange tak

Anmeld

6. august 2011

4kløver

komodo skriver:

De to andre har også fået deres uden brok og klynk, og begge på en gang, men min lille særling har kun fået den ene kommer til at se spøjst ud hvis ikke den anden kommer nogenlunde samtidig, min lille kusine fik hendes øverste hjørnetænder først, du kan forestille dig hvordan hun så ud

Ja.. og jeg Syndes min den stor så sjov med hendes 2 tænder i over munden..

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

komodo skriver:

Vi har heller intet kunne mærke på Isabella herhjemme med de første 4 - nu er nr 5,6 og 7 på vej i overmunden  

Anmeld

6. august 2011

komodo

Babymor2010 skriver:

Vi har heller intet kunne mærke på Isabella herhjemme med de første 4 - nu er nr 5,6 og 7 på vej i overmunden  

da op bettepigen har turbo på, men rart at få det overstået kan man sige

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

komodo skriver:

da op bettepigen har turbo på, men rart at få det overstået kan man sige

Ja, det går lige lidt for hurtigt for mig 

Anmeld

6. august 2011

komodo

4kløver skriver:

Ja.. og jeg Syndes min den stor så sjov med hendes 2 tænder i over munden..

Det kunne jeg så også godt forestille mig, lidt kanin agtigt?? hvor nuttet, det fik du forhåbentlig billeder af??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.