Kan man lære en på 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Maja_4000

.. At lade være med at hive i mors hår ? :b

I starten var det du tilfælde at hun fik hevet .. Men nu går hun al på bevidst efter det ! Nogle gange prøver hun at give sig op og stå , ved at hive i det
Har prøvet at ignorere det , men det er sgu lidt svært med 9,5 kg baby i håret :p

Er der nogle som har gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

bøgelund

Maja_4000 skriver:

I starten var det du tilfælde at hun fik hevet .. Men nu går hun al på bevidst efter det ! Nogle gange prøver hun at give sig op og stå , ved at hive i det
Har prøvet at ignorere det , men det er sgu lidt svært med 9,5 kg baby i håret :p

være glad for at hun ikke vejer 10,1 kg som Anna.. og hun er kun 7 mdr.. 

det gør så skide hamrende øv ondt.. :O og det hjælper ikke engang at sætte en hestehale, de får sku fat alligevel.. - det giver bare tårer i øjnene..

Anmeld

6. august 2011

merle2010

min datter gjorde det samme.. jeg fjernede hendes hånd og sagde NEJ

hvis hun bliver ved vil jeg sætte hende lidt fra mig...

Anmeld

6. august 2011

Anneiris

Maja_4000 skriver:

Hehe, min datter på 9 snart 10 måneder hiver stadig i mit hår! 
- For det meste gør hun det om morgenen når jeg ligger og hun sidder.. Det betyder jeg skal stå op tror jeg

Men altså.. Nej, det tror jeg ikke du kan :s 

Anmeld

6. august 2011

B&J

min søn har også gjord det men så tog jeg håret ud af hans hånd og tog hans hånd oven på mit hovede og sagde du skal aeee (staves) mores hår og nu kommer han engang i mellem og nusser mig i håret

Anmeld

7. august 2011

Tona

merle2010 skriver:

min datter gjorde det samme.. jeg fjernede hendes hånd og sagde NEJ

hvis hun bliver ved vil jeg sætte hende lidt fra mig...

Ja enig her. Det er også det jeg gør med Amanda

Anmeld

7. august 2011

FruHolm <3

Maja_4000 skriver:

min dreng på 7 ½ måned er heldigvis holdt op, besluttede mig for at gøre som SP foreslog at råbe av og sige det gør ondt på mor det virkede efter 2 gange og har han ikk gjort det siden  han vejer så også 11,4 kg og er meget stærk , så det trak virkelig tårer hver gang

Anmeld

7. august 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Den er jeg også igennem her, men ikke særligt tit mere 

Jeg sagde nej, og fjernede hendes hånd. Nu er vi igennem perioden, hvor hun slår mig i ansigtet - hvor jeg gør præcis det samme, og det har hjulpet en del 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.