Ingen tænder :S 9 snart 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

merle2010

min datter er 15 mdr og har INGEN tænder.. og ja du hørte rigtigt INGEN tænder

hun har ingen på vej..

har ringet til tandlægen, men de siger vi skal se tiden an nogle måneder endnu... jeg er fortvivlet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Anneiris

merle2010 skriver:

min datter er 15 mdr og har INGEN tænder.. og ja du hørte rigtigt INGEN tænder

hun har ingen på vej..

har ringet til tandlægen, men de siger vi skal se tiden an nogle måneder endnu... jeg er fortvivlet...

Wooow.. 15 måneder.. Hmm, ja gad vide.. 
Håber i hvertfald snart min får nogle bisser..  

Anmeld

6. august 2011

K&S

Anneiris skriver:

Jeg må vente spændt!! :b

- Tillykke med hans første fødselsdag 

Anmeld

6. august 2011

Nadia&Daniel

Min datter er 9 mdr. - hun har 3 tænder og ved at få 3 mere på engang.. Vi kæmper meget med nattesøvn pga dem..

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

Anneiris skriver:

Jasmina har INGEN tænder fået. Overhovedet. Der er ikke engang nogen på vej, og kan ikke se, eller mærke noget!? Hmmmm..

Hvornår fik Jeres tænder? 

Isabella fik sine første 2 bisser da hun var præcis 6 mrd. gammel. Nu er hun 9 mrd. og har 4 bisser i undermunden - og nr. 5,6 og 7 på vej i overmunden 

Anmeld

6. august 2011

Mor Til Oktober Børn

Anneiris skriver:

Jasmina har INGEN tænder fået. Overhovedet. Der er ikke engang nogen på vej, og kan ikke se, eller mærke noget!? Hmmmm..

Det er det samme herhjemme,.

Men min mormor trøster mig med at hun endnu ikk har kendt nogen der er blevet konfirmeret uden tænder så nu venter vi bare på at de kommer  Bare hun spiser så er der jo ikk nogen problemer

Faktisk spiser Mille bedre UDEN tænder end en dreng vi kender der har 8

Anmeld

7. august 2011

norenberg

min søn fik sin første tand som 12 mdr og i dag er han 15 mdr og har 8 tænder så det gik lige pludselig stærkt

Anmeld

7. august 2011

Billemyre

Jeg fik først min første tand som toårig - Så jeg tror ikke, du har grund til bekymring! 

Tabte først min første tand da jeg gik i 3. kl. og fik min sidste 12-års tand som 15 årig... Og desuden har jeg ingen visdomstænder siddende og vente (min far har heller ikke nogen, så måske er det genetisk..? )
Jeg satser på, mine tænder holder lææænge i den anden ende

Anmeld

7. august 2011

SussieThyssen

Anneiris skriver:

Nogle er tidligt på den, andre sent, som du nu sikkert har læst.

Mine unger har altid fået deres første tænder i omkring 4 mdrs alderen, og så er det ellers valset derudad for fuld udblæsning.
Jeg kan huske at den ældste fik 8 tænder på 6 uger, det var et marreridt

Glæd dig over at det ikke går så stærkt..og husk på, at jo længere de bliver i kæben, jo længere er de beskyttet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. august 2011

skønneunger

min ældste fik sin første gang da han var 3 måneder og så kom de ellers bare væltende, han fik så også tidligt rokketænder.

min yngste fik sin første tand da han var ca 6 måneder.

men bare rolig nogen tager bare lidt længere tid har en veninde hvor alle hendes 3 børn først har fået efter de er fyldt 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.