Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.. Så blev jeg sørme forlovet i torsdags.. Havde den bedste dag med min skønne kæreste.. Vi fik så tatoveret vores for bogstaver om morgenen og så tog vi til københavn, ud og spise, i tivoli, planetariet, på strøg tur og besøgte min farfars gravsted.. han havde fødselsdag den dag, så vi synes det kunne være hyggeligt at blive forlovet der!! Han betød nemlig så meget for mig.. Så synes ideen var lidt hyggelig.. Vi skal giftes når jeg har fået fast job efter barsel og vi lige har fået sparet lidt op Ihhh er såååå glad!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Hej alle.. Så blev jeg sørme forlovet i torsdags.. Havde den bedste dag med min skønne kæreste.. Vi fik så tatoveret vores for bogstaver om morgenen og så tog vi til københavn, ud og spise, i tivoli, planetariet, på strøg tur og besøgte min farfars gravsted.. han havde fødselsdag den dag, så vi synes det kunne være hyggeligt at blive forlovet der!! Han betød nemlig så meget for mig.. Så synes ideen var lidt hyggelig.. Vi skal giftes når jeg har fået fast job efter barsel og vi lige har fået sparet lidt op Ihhh er såååå glad!!!
Ihh stort tillykke til jer Lyder rigtig romantisk
Hjertevarmt tillykke
mange tak skal i have Er bare sååå glad hele tiden
Lunae skriver: Hold op hvor er den bare flot søde! Er du lige kvinde for at lave sådan en med s og l jeg har så tit tænkt på at få lavet et tegn for Simon og jeg, men synes det er umuligt med de to bogstaver Stort tillykke med forlovelsen
Hold op hvor er den bare flot søde! Er du lige kvinde for at lave sådan en med s og l jeg har så tit tænkt på at få lavet et tegn for Simon og jeg, men synes det er umuligt med de to bogstaver Stort tillykke med forlovelsen
Mange tak søde.. Jo jeg vil da meget gerne lave det.. kan da lige prøve når lille fisen er lagt
Stort tillykke...
TILLYKKE TILLYKKE Ville godt havde været den første til at sige det hi hi Men så må jeg jo bare være en i køen hi hi TILLYKKE Og hvor lyder det hyggeligt hi hi.
stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128