Så blev vi forlovet :-) Jubii..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Den lykkelige

Hej alle..
Så blev jeg sørme forlovet i torsdags..
Havde den bedste dag med min skønne kæreste.. Vi fik så tatoveret vores for bogstaver om morgenen og så tog vi til københavn, ud og spise, i tivoli, planetariet, på strøg tur og besøgte min farfars gravsted.. han havde fødselsdag den dag, så vi synes det kunne være hyggeligt at blive forlovet der!! Han betød nemlig så meget for mig.. Så synes ideen var lidt hyggelig..
Vi skal giftes når jeg har fået fast job efter barsel og vi lige har fået sparet lidt op
Ihhh er såååå glad!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Dansker I Holland

Den lykkelige skriver:

Hej alle..
Havde den bedste dag med min skønne kæreste.. Vi fik så tatoveret vores for bogstaver om morgenen og så tog vi til københavn, ud og spise, i tivoli, planetariet, på strøg tur og besøgte min farfars gravsted.. han havde fødselsdag den dag, så vi synes det kunne være hyggeligt at blive forlovet der!! Han betød nemlig så meget for mig.. Så synes ideen var lidt hyggelig..
Vi skal giftes når jeg har fået fast job efter barsel og vi lige har fået sparet lidt op
Ihhh er såååå glad!!!

Ihh stort tillykke til jer Lyder rigtig romantisk

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

Hjertevarmt tillykke

Anmeld

6. august 2011

Den lykkelige

mange tak skal i have  Er bare sååå glad hele tiden

Anmeld

7. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Hej alle..
Ihhh er såååå glad!!!

Hold op hvor er den bare flot søde! Er du lige kvinde for at lave sådan en med s og l jeg har så tit tænkt på at få lavet et tegn for Simon og jeg, men synes det er umuligt med de to bogstaver

Stort tillykke med forlovelsen

Anmeld

8. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Hold op hvor er den bare flot søde! Er du lige kvinde for at lave sådan en med s og l jeg har så tit tænkt på at få lavet et tegn for Simon og jeg, men synes det er umuligt med de to bogstaver

Stort tillykke med forlovelsen

Mange tak søde..
Jo jeg vil da meget gerne lave det.. kan da lige prøve når lille fisen er lagt

Anmeld

8. august 2011

1012lmp

Stort tillykke...

Anmeld

10. august 2011

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Hej alle..
Ihhh er såååå glad!!!

TILLYKKE TILLYKKE  Ville godt havde været den første til at sige det hi hi  Men så må jeg jo bare være en i køen hi hi TILLYKKE  Og hvor lyder det hyggeligt hi hi.

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Stort tillykke

Anmeld

10. august 2011

twinboys

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.