Hvad er det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.156 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Englebassen82

Godaften gæve Piger...

Jeg har en dreng på 2 1/2 år.. som igår Fredag efter hans middagslur, MEGET pludselig vågner og græder... Skynder mig ind til ham og han beklager sig over sin mund... har av i mine tænder !!!! Tænker det måske er sutten og slår det lidt hen.... Meget kort tid efter får han feber og hele aftenen og natten har han feber på over 39...... Her i morges lørdag har han 36 så feberen er væk, da han så skal have sin morgenmad begynder han igen at græde voldsomt  og beklager sin igen over sin mund... Hmmm tænker han måske er ved at få nogle kindtænder.... Vi køber noget Yoghurt og da han sidder og spiser det... ser jeg så pludselig hans tunge... Den ser sådan ud som billeder viser...

Har I nogen anelse om hvad det kan være ??? Og hvordan skal jeg forholde mig ???? Han kan/vil kun spise flydene mad

Håber der er nogen der har en ide om problemet og hvad jeg kan gøre... Han har virkelig ondt......

Fortsat god lørdag aften.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

B&J

åhh jeg ved desværre ikke hvad der er glat men håber i finder en løsning for det ser ikke særligt sjovt ud

Anmeld

6. august 2011

ott

Englebassen82 skriver:

Godaften gæve Piger...

Jeg har en dreng på 2 1/2 år.. som igår Fredag efter hans middagslur, MEGET pludselig vågner og græder... Skynder mig ind til ham og han beklager sig over sin mund... har av i mine tænder !!!! Tænker det måske er sutten og slår det lidt hen.... Meget kort tid efter får han feber og hele aftenen og natten har han feber på over 39...... Her i morges lørdag har han 36 så feberen er væk, da han så skal have sin morgenmad begynder han igen at græde voldsomt  og beklager sin igen over sin mund... Hmmm tænker han måske er ved at få nogle kindtænder.... Vi køber noget Yoghurt og da han sidder og spiser det... ser jeg så pludselig hans tunge... Den ser sådan ud som billeder viser...

Har I nogen anelse om hvad det kan være ??? Og hvordan skal jeg forholde mig ???? Han kan/vil kun spise flydene mad

Håber der er nogen der har en ide om problemet og hvad jeg kan gøre... Han har virkelig ondt......

Er helt sikker på det er mund, hånd fodsyge. Det har vores datter lige haft og det så sådan ud på tungen. Har han røde mærker på fod eller hånd? Vores datter fik kun i munden og på fødderne..

Anmeld

6. august 2011

Dansker I Holland

Englebassen82 skriver:

Godaften gæve Piger...

Hmm ved det ikke men føler med din søn Må ikke være sjovt.. Det kunne godt ligne noget svamp, men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed. Synes du skal ringe til lægen og få det tjekket i hvert fald God bedring med ham

Anmeld

6. august 2011

Englebassen82

ott skriver:

Er helt sikker på det er mund, hånd fodsyge. Det har vores datter lige haft og det så sådan ud på tungen. Har han røde mærker på fod eller hånd? Vores datter fik kun i munden og på fødderne..

Han har INTET på hverken hænder eller fødder... det er  kun hans mund...

Anmeld

6. august 2011

Sasja77

Jeg tænker mund fod og hånd syge.... Prøv at google det for det ligner det.

Anmeld

6. august 2011

Englebassen82

B&J skriver:

åhh jeg ved desværre ikke hvad der er glat men håber i finder en løsning for det ser ikke særligt sjovt ud

Tak... Håber jeg også vi gør.... Tror måske selv det kan være en blist på tungen, men syntes bare den er så voldsom... og tungen er hævet i samme side også... Hmmm

Men tak alligevel.

Anmeld

6. august 2011

ott

Englebassen82 skriver:

Han har INTET på hverken hænder eller fødder... det er  kun hans mund...

Det startede også i munden for vores datter så tror desværre godt det kan nå at komme. Sygdommen tager vist nok ca. en uge (det passede ihvertfald meget godt for vores datter) at komme over..

Anmeld

6. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Ligner mest af alt han har bidt sig selv i tungen..

Anmeld

6. august 2011

Englebassen82

Sasja77 skriver:

Jeg tænker mund fod og hånd syge.... Prøv at google det for det ligner det.

Hmm syntes ikke jeg kan finde nogen billeder af lign. på tungen.... ved hånd fod og mundsyge andet end blærer på hænder omkring mund og på fødder... men det har han ikke...

Det er KUN hans mund/tunge der er noget ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.