Min baby ruller!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ihh hvor er han dygtig.

Rullede lige fra mave til ryg  Han er 10 uger. Han er da dygtig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

1000Ben

Ja det er flot - selvom jeg har en dreng på næsten 4 år, kan jeg ikke huske hvornår de normalt "ruller"? 

Anmeld

6. august 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Stefanie8 skriver:

Ja det er flot - selvom jeg har en dreng på næsten 4 år, kan jeg ikke huske hvornår de normalt "ruller"? 

Statistisk når de er 4 mdr. http://morsverden.dk/statistik/motorik_statistik.php

Men fik af vide vi skulle regne med længere tid fordi han er født en måned før termin.

Er sååå stolt lige nu

Anmeld

6. august 2011

Lisbeth85

sommerbarn<3 skriver:

Ihh hvor er han dygtig.

Rullede lige fra mave til ryg  Han er 10 uger. Han er da dygtig

Min knægt rullede meget tilfældigt i starten, men først d. 1. april i år var det sådan bevidst han gjorde det Han er fra d. 23. oktober 2010.

Anmeld

6. august 2011

sommerbarn<3

Min knægt rullede meget tilfældigt i starten, men først d. 1. april i år var det sådan bevidst han gjorde det Han er fra d. 23. oktober 2010.

Ja okay, de er jo også helt forskellige de små guldklumper   Ham her gjorde det med fuld overlæg.

Han har ligget og rokket fra side til side, sådan for at tage "tilløb" et par uger og hvis man støttede hans underkrop kunne han, men nu gør han det helt selv!

Anmeld

6. august 2011

1000Ben

sommerbarn<3 skriver:

Statistisk når de er 4 mdr. http://morsverden.dk/statistik/motorik_statistik.php

Men fik af vide vi skulle regne med længere tid fordi han er født en måned før termin.

Er sååå stolt lige nu

Gud hvor vildt, det må jo være en superbaby du har fået dig der, he he... Og fed side, mange tak, den er godt nok smart 

Knus 

Stefanie 

Anmeld

6. august 2011

twinny

flot....

Og hvor er han bare skøn...

Anmeld

6. august 2011

sommerbarn<3

Baby-støv skriver:

flot....

Og hvor er han bare skøn...

Tak

Anmeld

6. august 2011

sommerbarn<3

Stefanie8 skriver:

Gud hvor vildt, det må jo være en superbaby du har fået dig der, he he... Og fed side, mange tak, den er godt nok smart 

Knus 

Stefanie 

Det er jeg sikker på han er

Ja, det er ret smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.