amning, ondt i mave og forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Anonym trådstarter

´Jeg ammer fuldt ud .- men hvad kan give den bette ondt i mave og hvad kan give forstoppelse ? - den bette plejer at have skidt hver gang jeg skifter ungen, men det er han begyndt ikk at gør.  3mdr 2uger er bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

marius' mor

hmm, lige umiddelbart tænker jeg at han måske skal have lidt kogt koldt vand i en flaske.. i det varme vejr, sveder ham jo ekstra, så hvis han ikke får nok vædske, kan sagtens få hård mave og det kan jo gøre ondt.... Selvom jeg ammede min søn fuldt ud sidste sommer supplerede jeg med lidt vand i en flaske, netop for at forhindre hård mave og dehydrering...

Kram Mahylde

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

hmm, lige umiddelbart tænker jeg at han måske skal have lidt kogt koldt vand i en flaske.. i det varme vejr, sveder ham jo ekstra, så hvis han ikke får nok vædske, kan sagtens få hård mave og det kan jo gøre ondt.... Selvom jeg ammede min søn fuldt ud sidste sommer supplerede jeg med lidt vand i en flaske, netop for at forhindre hård mave og dehydrering...

Kram Mahylde

har også kogt noget vand, men den vil baby ikke have lige nu .. men nu fik baby lidt mad og sover nu ude i barne vognen i skygge og kun iført en blee..

Anmeld

6. august 2011

marius' mor

har også kogt noget vand, men den vil baby ikke have lige nu .. men nu fik baby lidt mad og sover nu ude i barne vognen i skygge og kun iført en blee..

super.... Men men men... Husk nu selv at få drukket nok..

Anmeld

6. august 2011

Mumto3

Deres afføringsmønster kan godt ændre sig radikalt!!!

min datter som blev ammet fuldt ud gik fra at skide flere gange hver dag til 1 gang om ugen, for så igen senere at gå tilbage til at gøre det flere gange om dagen. SP sagde at det var helt OK og almindeligt.

Anmeld

6. august 2011

Nettemor

når du ammer er det faktisk ok at der går op til 1-2 uger mellem de har afførring. så det skal du ikke bekymre dig om endnu

og når du ammer er det heller ikke nødvendig med vand i flaske til dem. de regulere det som regel selv med mælken. ofte vil de ammes oftere og så bare ikke så længe af gangen. på den måde får de mest at den tynde mælk som slukker tørsten

Anmeld

6. august 2011

marhemor

nettemor skriver:

når du ammer er det faktisk ok at der går op til 1-2 uger mellem de har afførring. så det skal du ikke bekymre dig om endnu

og når du ammer er det heller ikke nødvendig med vand i flaske til dem. de regulere det som regel selv med mælken. ofte vil de ammes oftere og så bare ikke så længe af gangen. på den måde får de mest at den tynde mælk som slukker tørsten

Just mine ord

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

min baby må max spise hver 3time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.