årh du får lige et stort kram! 
Jeg kan SAGTENS forstå dig! Vi prøvede selv i lidt over 2 år før jeg blev gravid, og til sidste kunne jeg næsten heller ikke klare flere nedture mere.... man går bare der hver eneste måned og venter og venter på at de to streger melder sig på testen - og hver gang de udebliver blir man SÅ skuffet og ked!
Jeg kunne tilsidst heller ikke klare at se glade gravide på gågaden, eller folk med barnevogne! Når mine veninder gladeligt kom og fortalte at de ventede sig havde jeg meget svært ved at glæde mig på deres vegne, og i det hele taget var jeg nærmest grøn af misundelelse på alle med børn... 

vi blev efter 2 år tilbudt IVF behandling (man fandt ud af at jeg led af endometriose), men desværre blev jeg ikke gravid i 1. forsøg... lægerne gav os beskeden at vi skulle holde pause i 2 mdr før vi måtte starte op i ny behandling - 2 MÅNEDER! puuuuha jeg var ved at gå helt ned med flaget der.... men der var jo ikke noget at gøre... vi kunne jo åbenbart ikke selv lave børn, så vi måtte jo vente på ny behandling...
en måned efter besluttede jeg mig for at tage en test.. jeg havde haft det underligt i nogle dage, men tænkte jo hele tiden at det sidste jeg kunne være var gravid... men sørme JO! testen var positiv
det var lykkes os at blive naturligt gravide i behandlings pausen! øko-bebs til os!!!! GLÆDEN VAR UBESKRIVELIG!
idag har vi jordens lækreste lille søn, og jeg er SÅ taknemmelig for at jeg endelig langt om længe fik lov at blive mor! 
din tur kommer også en dag! det er jeg helt sikker på! det er meget meget få som aldrig får drømmen opfyldt, og selvom ventetiden kan føles UENDELIG lang, så er den i sidste ende alle frustrationerne, tårene osv osv værd! Så op med humøret, og klø på! 
jeg vil ønske jer alt held og lykke i baby-lavningen! og håber på at vi inden længe kan læse at du er gravid med drømme babyen! 
Anmeld