Barnedåbskagen hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lavede du selv kagen til din barnedåb?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.133 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Anonym trådstarter

Halløj alle sammen 

jeg står og vil gerne selv lave kagen til barnedåben meeeeen jeg er altså i om hvor god en idé det er ? 

Så kom endelig med jeres erfaringer med dette...

Skal lige siges jeg har lavet et par kager før, 2 på bestilling  og skal selvfølgelig øve mig mere inden barnedåben 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Muhmi

Vi fik tærte.....

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vi fik tærte.....

Tærte?? 

Hmm det kunne nu også godt være lækkert... er nemlig ikke til fondante kager så meget, så lækre hindbærtærter osv ville være godt...

Synes bare de er så søøøøøøøde at se på dem med fondante 

Anmeld

6. august 2011

marloutti

Jeg havde lavet to fondantkager og bagt seks frugttærter, to rabarber, to jordbær og to blåbær...  Plus bagt brødet til maden... Men tærter og brød blev jo lavet god tid i forvejen, så det kun var fondantkagerne jeg skulle tænke på..

Vi havde én til at lave helstegt pattegris og havde bestilt salat og kartofler hos kokken og jomfruen og de sandwich vi fik efter kirken, inden grisen var klar...

Anmeld

6. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Tærte?? 

Hmm det kunne nu også godt være lækkert... er nemlig ikke til fondante kager så meget, så lækre hindbærtærter osv ville være godt...

Synes bare de er så søøøøøøøde at se på dem med fondante 

De er også SÅ flotte helt sikkert... Og jeg ville SÅ gerne kunne finde ud af at lave dem... Men vi fik hjemmelavede tærter med creme frasi og flødeskum  Og det var også bare super

Anmeld

6. august 2011

Femøre

Har stemt andet, for fik den godt nok udefra.. Men det var min mands stedmor der bagte.. Så lidt hjemmebagt var det alligevel jo..

Anmeld

6. august 2011

rimor

Jeg lavede den selv.

første gang jeg har lavet en sådan slags kage.

Havana chokoladekage bunde.

Lagt sammen med hvid choko mousse der dog var farvet blå/tyrkis ligesom marcipanen ovenpå. Pyntet med sølvkugler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2011

LISBETH:-)

Jeg lavede dem her i marcipan da min familie ikke kan lide fondant. Blomsterne er dog i fondant men dem kunne de nemt lige fjerne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.