Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Åh.. Det var 100 % ventetiden værd Hold da op hvor er hun da køn og dejlig
Åh.. Det var 100 % ventetiden værd Hold da op hvor er hun da køn og dejlig
Tusind taaaaak - Der mangler nogen billeder, men ved ikke hvad der foregår med den her dumme computer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billemyre skriver: Hun er SKØN!!Og godt, det indtil videre er gået godt med indkøringen Det lyder jo til, hun tog det lige så pænt, som du sagde, hun ville - Og at du er blevet mere rolig omkring det.. Perfekt Super fin lille basse!
Hun er SKØN!!Og godt, det indtil videre er gået godt med indkøringen Det lyder jo til, hun tog det lige så pænt, som du sagde, hun ville - Og at du er blevet mere rolig omkring det.. Perfekt Super fin lille basse!
Tak skal du have - Jaa det går smadder godt med indkøringen og jeg har det fint med det, så længe hun ikke græder efter mig eller jeg kan se hun ikke er tryg.. Men det ÉR hun
B&J skriver: Sikke en smuk solstråle... hun er godt nok dejlig, og hun er da en pige der vil frem i livet hun gider ikke side stille med alt det fart hun har i numsen... og sikke nogle gode billeder og dejlig hun har det så godt i sin vuggestue
Sikke en smuk solstråle... hun er godt nok dejlig, og hun er da en pige der vil frem i livet hun gider ikke side stille med alt det fart hun har i numsen... og sikke nogle gode billeder og dejlig hun har det så godt i sin vuggestue
Sjovt du siger 'Solstråle' Hun går på Solstrålerne i vuggestuen! Men tak, tak og taaak
Hold op hvor er hun en smuk lille prinsesse!
Anneiris skriver: Sjovt du siger 'Solstråle' Hun går på Solstrålerne i vuggestuen! Men tak, tak og taaak
ej hvor er jeg bare god og meget heldig
Anneiris skriver: Tak skal du have - Jaa det går smadder godt med indkøringen og jeg har det fint med det, så længe hun ikke græder efter mig eller jeg kan se hun ikke er tryg.. Men det ÉR hun
SÅ godt at høre!!Der er jo også så mange spændende ting og mennesker at kigge på/lege med i sådan en vuggestue..!
D-Micka skriver: Hun er bare så SMUK
Hun er bare så SMUK
Taaak sveskerøv! - Hvaa.. Skal vi snart slå hovederne sammen??
Anneiris skriver: Taaak sveskerøv! - Hvaa.. Skal vi snart slå hovederne sammen??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128