At sælge en barnevogn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2011

IngenKoPåIsen

Hej piger (og mænd )

Jeg har fundet en mulig køber til min barnevogn, men jeg ved ikke hvor meget jeg kan tillade mig at tage for den.

Den er en Scandia move Classic i sort fra 2009.. Der er en LILLE smule rust, den slags man ikke kan undgå, og jeg er ret overbesvist om at det meste ville kunne vaskes/skrubbes af.. Den er brugt til 1 barn, og virker upåklageligt.. Der er lift, regnslag, overlærred og madrasser med.. Hvad vil i, ud fra min beskrivelse, synes jeg kan tage?

Den kostede 4000 fra ny i Babysam

Hvis I googler navnet på barnevognen kan I se et billede....

Go' weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Mama2980

1500.. I hvertfald højest halv pris.

Anmeld

6. august 2011

IngenKoPåIsen

Mama2980 skriver:

1500.. I hvertfald højest halv pris.

Kan jeg godt tage så meget? Jeg havde forestillet mig 800- selvom den er i fin stand.. Det er fordi jeg tænker hvad jeg selv ville give hvis det var, men eftersom jeg aldrig selv ville købe en brugt barnevogn, er det meget svært for mig at bedømme.... Forstå mig ret Flere svar?

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

et godt rå er at kigge på bla dba.. ( den blå avis) efter barnevogne af dette mærke og se hvad de står i, så har du et godt fingerprej...

Anmeld

7. august 2011

norenberg

jeg har selv søgt ekstra barnevogn til at sove i ved bedsteforældrene....og priserne ligger lige fra 500 kr til ca 1800 kr for en scandia alt efter stand....men vil nok sige 1000 kr da jeg selv var ude og få en helt ny basson vogn med lift og det hele til 2000 kr

Anmeld

7. august 2011

Mama2980

Malunsesmutti skriver:

Kan jeg godt tage så meget? Jeg havde forestillet mig 800- selvom den er i fin stand.. Det er fordi jeg tænker hvad jeg selv ville give hvis det var, men eftersom jeg aldrig selv ville købe en brugt barnevogn, er det meget svært for mig at bedømme.... Forstå mig ret Flere svar?

Et godt råd er at sætte den højere end du forventer at få.. Så kan folk byde den ned og så føler de at de har sparet en del og derfor gjort en god handel

Anmeld

7. august 2011

IngenKoPåIsen

Nu har jeg solgt den for 1500 Tak for råddene piger!

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

Malunsesmutti skriver:

Nu har jeg solgt den for 1500 Tak for råddene piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.