Invendig svamp i brystet ?? Nogen der har prøvet det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2011

Katja1987

Hej

Nu håber jeg snart der er nogen der kan hjælpe mig..

Har været ved vagtlægen de sidste 2 søndage, været ved egen læge, været på barselsgangen, snakket med sundhedsplejesken og nu ledt her på nettet..

Min sundhedsplejeske sagde i fredags at det muligvis er indvendig svamp i brystet jeg har.. Så hun sagde jeg ku smørre med Hyderm 1% men sys det svier..

Så nu har jeg været på Dicilin-kur -Brentan-kur og nu Hyderm 1%- kur er ved at blive sindsyg over der ikk er noget der virker...

Så håber lidt der er nogen der har haft indvendig svamp i mælkegangene, for lægerne kan man åbenbart ikk bruge til noget.. Håber i kan hjælpe mig.. For nu fungere det lige så godt med min amning, så ville blive så ked af at skulle stoppe..

Hilsen en meget ulykkelig mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Moar2011

Katja1987 skriver:

Hej

Nu håber jeg snart der er nogen der kan hjælpe mig..

Har været ved vagtlægen de sidste 2 søndage, været ved egen læge, været på barselsgangen, snakket med sundhedsplejesken og nu ledt her på nettet..

Min sundhedsplejeske sagde i fredags at det muligvis er indvendig svamp i brystet jeg har.. Så hun sagde jeg ku smørre med Hyderm 1% men sys det svier..

Så nu har jeg været på Dicilin-kur -Brentan-kur og nu Hyderm 1%- kur er ved at blive sindsyg over der ikk er noget der virker...

Så håber lidt der er nogen der har haft indvendig svamp i mælkegangene, for lægerne kan man åbenbart ikk bruge til noget.. Håber i kan hjælpe mig.. For nu fungere det lige så godt med min amning, så ville blive så ked af at skulle stoppe..

Hilsen en meget ulykkelig mor..

ved ikke om du må bruge det til indvendig svamp men hva med brentan ved ikk om det er stavet rigtig . har dit barn fået svampen ?

Anmeld

7. august 2011

Katja1987

Har prøvet Brentak  står der os  men det virkede ikk.. Nej han har ikk fået det, og det er os kun i mit højre bryst..

Anmeld

7. august 2011

Pikku Myy

Jeg har ikke haft svamp, men googlede mig frem til en side på ammenet: http://www.ammenet.dk/forumemne/er-det-mon-svamp

-der er en der skriver noget om en pillekur. Måske din læge vil gå med til det?

Håber du finder en løsning

Anmeld

7. august 2011

Katja1987

Pikku Myy skriver:

Jeg har ikke haft svamp, men googlede mig frem til en side på ammenet: http://www.ammenet.dk/forumemne/er-det-mon-svamp

-der er en der skriver noget om en pillekur. Måske din læge vil gå med til det?

Håber du finder en løsning

Ja må jo prøve noget nyt det kan jo ikk blive ved..  Tak for tippet..

Anmeld

7. august 2011

baby2010

Jeg kæmpede med svamp i 4 måneder. Få lægen til at udskrive Fluconazol - piller og skyl med danskvand - det var det eneste som virkede for mig - husk også at vaske barnets mund med danskvand på en stofble

Anmeld

8. august 2011

Katja1987

baby2010 skriver:

Jeg kæmpede med svamp i 4 måneder. Få lægen til at udskrive Fluconazol - piller og skyl med danskvand - det var det eneste som virkede for mig - husk også at vaske barnets mund med danskvand på en stofble

Tusind tak det vil jeg prøve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.