Til at gå igennem det hele?! Jeg er klar til børn, vi er klar til børn - men er jeg klar til at gå igennem det hele? Er jeg stærk nok? Er bange for at min psyke knækker hvis vi oplever nederlag.
Vi er ikke gået igang endnu, men datoen rykker bare tættere og tættere på og jeg begynder at panikke. Hvad nu hvis vi aldrig bliver forældre? Hvad nu hvis ingen behandlinger hjælper? Hvad vil min familie sige?
Åh, alle de spørgsmål
Min familie kender intet til PB, men nu hvor vi skal starte i behandling burde jeg så fortælle dem det for at de også kan støtte mig? Er virkelig bange for deres reaktion da jeg stadig mangler et år tilbage af min skole og måske vil de synes det er rigtig rigtig dumt - men det er det vi har valgt. Og jeg er færdig i starten af maj næste år så kan jo godt nå at blive færdig, men tror stadig de ville synes det er verdens dårligste idé!
Jeg ønsker mig så meget at have min mor ved min side når det hele bliver for hårdt - og jeg ved at hvis jeg fortæller hende det vil hun være der, men nok bare ikke lige med den indstilling som jeg ønsker!
Please, kan denne måned ikke bare gå rigtig rigtig hurtig så det kan blive september og jeg ikke skal gå og panikke så meget!
Nå, bare lidt luft! Det er en helt ny verden og jeg føler mig virkelig virkelig lille og forvirret 
Anmeld