hvor længe spiser jeres små poder ved brystet? Syntes stadig det er lidt en by i rusland hvor meget Lærke tager for hver gang.
Hun vågner sjældent selv, så jeg skal vække hende ved hv 3-4 time. Da hun stadig er lidt gul i det, i følge aftale med sundhedsplejeske. Men sundhedsplejesken siger så også at det ikke er sikket at hun er ligeså sulten når jeg vægger hende som hvis hun selv vågner.
Her til aften er hun selv vågnet og er blevet ammet dog kun i kvaters tid så er hun faldet hen, og er ikke til at vække igen. Jeg gør det at jeg giver hende lidt, så skiftet jeg hende også tilbyder jeg igen.
Ofte bliver hun lidt vred til sidst og holder ikke ret længe fat i brystet, slipper og skriger, hun er dog nem at berolige men ligeså ofte falder hun også i søvn og sover videre.
Det er faktisk kun om natten hun selv vågner og der kan det godt tage en 1 times tid før hun er færdig.
Syntes sørme det er svært at vide om hun er helt færdig, men mon ikke? når hun falder hen ellers ville hun vil blive ved med at være vågen hvis hun var mere sulten....
Lærke er i morgen 2 uger gammel.
Anmeld