Dette må være den fedeste børnetøjs webshop ever!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

lhn89

Ej hvor er det fint!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

elvital

lhn89 skriver:

Ej hvor er det fint!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

...og jeg har lige kigget op din blog og kan da kun sige det samme om den: hvor er den fin Tilmelder mig straks...

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

elvital skriver:

Jeg faldt lige ned af stolen i ren og skær shoppingchok! -og det sker ellers sjællendt.

Har nogen af jer andre før besøgt den franske børnetøjswebshop ved navn Enmarge (de har international shipping, og man kan ændre sproget på siden til engelsk.)?

Hvis ikke så kan det anbefales!

Jeg blev så begejstret over den at jeg satte en link op til den her på min blog. Men ellers kan I også google den.

http://www.babydimser.com/2011/08/jeg-har-sagt-det-mange-gange-fr-og.html

God weekend!

Har moret mig kosteligt på din blog, så har med det samme tilmeldt mig. Der var bare brugbare ideer og inspiration i massevis, både til familiens babyer og til min lille dreng og og og og og.....  Super fedt!

Anmeld

5. august 2011

elvital

Hasselnødden skriver:

Har moret mig kosteligt på din blog, så har med det samme tilmeldt mig. Der var bare brugbare ideer og inspiration i massevis, både til familiens babyer og til min lille dreng og og og og og.....  Super fedt!

årh tak!!!! Sikken en god aften kommentar!!!! 100000 tak  Du er da bare for sej når du skriver sådan noget

Anmeld

5. august 2011

Munder

Æligt synes jeg ikke det er pengene værd, og det er heller ikke min stil.

Jeg ville aldrig give 1000 kroner for en grøn tunikakjole, heller ikke selvom min datter er så stor nu, at hun kunne bruge den i et par år. Jeg ville jo være rædselsslagen for om hun ødelagde den

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

årh tak!!!! Sikken en god aften kommentar!!!! 100000 tak  Du er da bare for sej når du skriver sådan noget

Det er din skyld jeg har opdaget alle de geniale ting du har støvet op her der og allevegne, så det er mig der takker og var jeg ikke en fattig studerende, så havde jeg indtil flere gange allerede hevet mit dankort op - desværre må jeg dy mig... svært, men bliver nødt til det. Men tænker 1. 1. 1. 1. 1. 1.

Og må jeg lige få tilføjet at du skriver fantastisk godt og meget underholdende, grinede højt af Pee-pee-teepee... altså hvis ikke Elias var 18mrd.. såeh... havde den været ideel, ikke at han har været slem til at tisse uden bleen på... men kæft hvor er den komisk plat.. brugabr sjov -agtig

Anmeld

5. august 2011

mom <3

elvital skriver:

Jeg faldt lige ned af stolen i ren og skær shoppingchok! -og det sker ellers sjællendt.

Har nogen af jer andre før besøgt den franske børnetøjswebshop ved navn Enmarge (de har international shipping, og man kan ændre sproget på siden til engelsk.)?

Hvis ikke så kan det anbefales!

Jeg blev så begejstret over den at jeg satte en link op til den her på min blog. Men ellers kan I også google den.

http://www.babydimser.com/2011/08/jeg-har-sagt-det-mange-gange-fr-og.html

God weekend!

Yeah så fint!!!!!! Must shop

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Jeg vil lige indskyde at I måske kan få inspiration på resten af hendes blog og ikke kun den webshop hun nævner, der er rigtig mange gode ting - også bare som for sjov kigning.. jeg ville heller aldrig bruge mange penge på tøj, men det er stadigvæk inspirerende og fedt, at nogen sidder bag deres skærme og roder efter ting, som de deler med os andre, når de falder over noget cool ! Tag et kig, hun skriver så fedt! Win-Win

Anmeld

5. august 2011

elvital

Hasselnødden skriver:

Jeg vil lige indskyde at I måske kan få inspiration på resten af hendes blog og ikke kun den webshop hun nævner, der er rigtig mange gode ting - også bare som for sjov kigning.. jeg ville heller aldrig bruge mange penge på tøj, men det er stadigvæk inspirerende og fedt, at nogen sidder bag deres skærme og roder efter ting, som de deler med os andre, når de falder over noget cool ! Tag et kig, hun skriver så fedt! Win-Win

årh du er min favorit person!

Anmeld

5. august 2011

lhn89

...og jeg har lige kigget op din blog og kan da kun sige det samme om den: hvor er den fin Tilmelder mig straks...

Hehe. Mange tak! 

Det samme er din! jeg har været forbi den flere gange. Så mange lækre ting du fremviser!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.