Hurtig hjælp, tak! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Sees

Emil er forkølet, ligesom så mange andre, i de her dage.
Når han er forkølet, lider han selvfølgelig meget af sin astmatiske bronkitis.
Han har fået alt det inhalator han må få i dag, og det har hjulpet absolut - INGENTING!
Nu lyder han stakåndet, som om han hiver efter vejret, og hans hud er helt spættet. Jeg ved ikke helt om jeg skal ringe til vagtlægen?
Han har ingen feber eller noget, men er nok lidt ekstra pylleret.

Hvad ville du/I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Carina1977

Sees skriver:

Emil er forkølet, ligesom så mange andre, i de her dage.
Når han er forkølet, lider han selvfølgelig meget af sin astmatiske bronkitis.
Han har fået alt det inhalator han må få i dag, og det har hjulpet absolut - INGENTING!
Nu lyder han stakåndet, som om han hiver efter vejret, og hans hud er helt spættet. Jeg ved ikke helt om jeg skal ringe til vagtlægen?
Han har ingen feber eller noget, men er nok lidt ekstra pylleret.

Hvad ville du/I gøre?

Har han astma?

Min lillebror havde en meget slem astma som barn, og bare en uskyldig forkølelse, var faretruende for ham.

Hvis du synes det virker som om at han hiver efter vejret, så ring til vagtlægen med det samme.

Anmeld

5. august 2011

tasha33

selvom der ikke er feber ville jeg da ringe til vagtlæge, bare for at være sikre, så kan de tage stilling til om de vil se ham eller om du skal sendes til en børneafd. rigtig god bedring med ham.

Anmeld

5. august 2011

Sees

Carina1977 skriver:

Har han astma?

Min lillebror havde en meget slem astma som barn, og bare en uskyldig forkølelse, var faretruende for ham.

Hvis du synes det virker som om at han hiver efter vejret, så ring til vagtlægen med det samme.

Han har astmatisk bronkitis - Og jeg synes at have hørt at når huden bliver spættet, er det fordi der ikke kommer ilt nok rundt?

Anmeld

5. august 2011

Sees

tasha33 skriver:

selvom der ikke er feber ville jeg da ringe til vagtlæge, bare for at være sikre, så kan de tage stilling til om de vil se ham eller om du skal sendes til en børneafd. rigtig god bedring med ham.

Tak ska du have - Er bare ikke så skide glad for de der vagtlæger

Anmeld

5. august 2011

mortilflere

vagtlæge nu ! 

De børn behøver ikke få feber for at få det meget dårligt..

Anmeld

5. august 2011

Carina1977

Sees skriver:

Han har astmatisk bronkitis - Og jeg synes at have hørt at når huden bliver spættet, er det fordi der ikke kommer ilt nok rundt?

Min lillebror blev også spættet, men han blev også blålig omkring læben og neglene...men han havde så også en meget slem astma. Jeg synes hvis du ikke allerede har gjort det, at du skal ringe til vagtlægen. Hellere en gang for meget, end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.