På mandag starter min søn i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2011

GitteC78

Hej

Så søndag slutter min barsel og denne gange. Og mandag starter min søn i dagpleje, jeg har taget et par feriedage for at køre ham ind

Jeg er sikker på at han nok skal blive glad for at være der, for vores dagplejemor er rigtigt sød. Sidste vi var på besøg, kravlede han hen til hende, ville op og da hun løftede ham op, gav han hende et

Han er snart 11 mdr. og trænger til at komme ud blandt andre børn, vi har dog været i mødregruppe hver uge, og det var han også vild med. Men det bliver helt sikkert godt for ham. Jeg har det super godt med, at han skal starte, for både jeg og han er KLAR. Jeg vil dog gå hjemme, da jeg ikke har arbejde, så der bliver også rig mulighed for at få nogle ansøgninger sendt afsted. Jeg glæder mig også til at få nogle timer alene uden mand og barn.

Men hold da op hvor er de snart 11 mdr. dog gået hurtigt. Jeg synes jo næsten lige at vi kom hjem fra sygehuset med vores dejlige søn og nu er han snart 11 mdr. og klar til at komme hjemmefra. Jeg har nydt hver min. med ham.

Her er lige et par billeder af ham,.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Lone Jakobsen

sikke nogle dejlige billeder.

dejligt at høre at både du og sønnemand er tryg ved dagplejen. er sikker på det kommer til at gå super godt, og du får en træt og veltilpas dreng hjem.

Anmeld

5. august 2011

GitteC78

nutche skriver:

sikke nogle dejlige billeder.

dejligt at høre at både du og sønnemand er tryg ved dagplejen. er sikker på det kommer til at gå super godt, og du får en træt og veltilpas dreng hjem.

Tak skal du have

Ja vi er super trygge ved hende, hun er så sød og de andre børn virker rigtigt glade for hende. Ja det tror jeg gerne

Anmeld

5. august 2011

Angelspot

Skønne billeder

Og hvor er det fedt at du tager det så let, at Daniel skal starte i dagpleje Kan godt følge dig i at det blir godt at få lidt alenetid igen, selvom man jo ikke vil undvære de dejlige pus

Rigtig god fornøjelse med jobsøgningen Krydser fingre for at du finder et godt job!

Anmeld

5. august 2011

GitteC78

Angelspot skriver:

Skønne billeder

Og hvor er det fedt at du tager det så let, at Daniel skal starte i dagpleje Kan godt følge dig i at det blir godt at få lidt alenetid igen, selvom man jo ikke vil undvære de dejlige pus

Rigtig god fornøjelse med jobsøgningen Krydser fingre for at du finder et godt job!

Tak

Jeg vil da helt sikkert også savne ham, men at savne er jo kun sundt .

Tak skal du have. Men det er nærmest begrænset hvor meget job der er, og næsten ingen der vil ansætte en der snart skal på barsel

Anmeld

6. august 2011

Angelspot

GitteC78 skriver:

Tak

Jeg vil da helt sikkert også savne ham, men at savne er jo kun sundt .

Tak skal du have. Men det er nærmest begrænset hvor meget job der er, og næsten ingen der vil ansætte en der snart skal på barsel

A hva??? 

Fik du lige skrevet mellem linjerne at du venter dig

KÆMPE stort tillykke, hvis jeg har fanget den rigtig

Anmeld

6. august 2011

GitteC78

Angelspot skriver:

A hva??? 

Fik du lige skrevet mellem linjerne at du venter dig

KÆMPE stort tillykke, hvis jeg har fanget den rigtig

Ja vi skal have en lille til marts

Anmeld

6. august 2011

Angelspot

GitteC78 skriver:

Ja vi skal have en lille til marts

STORT tillykke, det blir skønt for Daniel med en lillebror eller en lillesøster

Anmeld

6. august 2011

GitteC78

Angelspot skriver:

STORT tillykke, det blir skønt for Daniel med en lillebror eller en lillesøster

Tak skal du have.... Ja det skal nok blive godt, er ogå begyndt at glæde mig.

Anmeld

7. august 2011

Solstrålen

Thomas starter osse imorgen i DP .. og jeg ser osse frem til det

Det er godt til dem at komme ud blandt andre børn og, som du skriver, mærke savnet.

På den måde lærer de jo osse at mor jo altså kommer igen !

God fornøjelse imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.