Hej
Så søndag slutter min barsel og denne gange. Og mandag starter min søn i dagpleje, jeg har taget et par feriedage for at køre ham ind 
Jeg er sikker på at han nok skal blive glad for at være der, for vores dagplejemor er rigtigt sød. Sidste vi var på besøg, kravlede han hen til hende, ville op og da hun løftede ham op, gav han hende et 
Han er snart 11 mdr. og trænger til at komme ud blandt andre børn, vi har dog været i mødregruppe hver uge, og det var han også vild med. Men det bliver helt sikkert godt for ham. Jeg har det super godt med, at han skal starte, for både jeg og han er KLAR. Jeg vil dog gå hjemme, da jeg ikke har arbejde, så der bliver også rig mulighed for at få nogle ansøgninger sendt afsted. Jeg glæder mig også til at få nogle timer alene uden mand og barn.
Men hold da op hvor er de snart 11 mdr. dog gået hurtigt. Jeg synes jo næsten lige at vi kom hjem fra sygehuset med vores dejlige søn og nu er han snart 11 mdr. og klar til at komme hjemmefra. Jeg har nydt hver min. med ham.
Her er lige et par billeder af ham,.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld