Hej Piger
Så er jeg tilbage igen efter smøger, alkohol og alt det jeg ellers har måtte undgå det sidste år.. Hvor har det været skønt, men nu er jeg bare SÅ klar til at komme igang.
Vi skulle jo henvende os til klinikken når jeg fik min mens igen efter alt det frysecykluskulder og den er KOMMET!!!!
Dog har jeg undladt at melde mig fordi det var lige som at den ikke rigtig ville komme igang, men nu tror jeg den er på vej væk..
Ved i hvor meget man skal bløde for at de kalder det en "rigtig" "god nok" mens. Fik at vide sidst at man skulle kunne bløde frisk blod til at det krævede et alm bind, men det har jeg langst fra gjort.
Det er lidt klamt det her, men det er som om der kun er sejt, slimet sort og ældre blod. Da det er slim og ikke alm tyndt blod er det som om det bliver lidt deroppe og kommer næsten kun ud hvis jeg har noget oppe fx tampon og tager det ud. Det er mens agtigt og meget mere end brunt udflåd, men der bløder jo ikke nok ud til at fylde et bind. Tror det er så sejt /klumpet at det bliver til kroppen selv absorberer det. Har nu haft det sådan i 3-4 dage og nu er det som sagt på vej væk. Aner ikke hvilken dag jeg skal kalde 1. dag, da det aldrig rigtig har toppet som det plejer.
Ved i om det er nok i henhhold til tilmelding til behandling og er der andre som har haft en sådan underlig mens uden det havde betydning??
Anmeld