Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg set sååå mange fine babse-kager, så nu ville jeg lige prøve selv... Meeen det var nu slet ikke så nemt med det fondant på de runde former og den kantede kage... Og jeg glemte nipples... Forhåbentlig gør øvelse mester.... Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg vil lave sådan én...
Det er (som næsten altid) gulerodskage med cream-cheese frosting... Namme nam...
GOD WEEKEND DERUDE....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
marloutti skriver: Nu har jeg set sååå mange fine babse-kager, så nu ville jeg lige prøve selv... Meeen det var nu slet ikke så nemt med det fondant på de runde former og den kantede kage... Og jeg glemte nipples... Forhåbentlig gør øvelse mester.... Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg vil lave sådan én... Det er (som næsten altid) gulerodskage med cream-cheese frosting... Namme nam... GOD WEEKEND DERUDE....
Hvor er den dog bare fiiiiin
Kan du afsløre hvordan du laver brysterne??
Höör skriver: Hvor er den dog bare fiiiiin Kan du afsløre hvordan du laver brysterne??
Ja da... Havde bare skåret noget af kagen, som jeg så har presset sammen i to små skåle, med frosting imellem. Film i skålene først, så kagen er til at få ud, uden at gå i stykker...
DAMEN, har da bare indadvendte nippels
Den er godt nok fin altså
Felix's Mor <3 skriver: DAMEN, har da bare indadvendte nippels Den er godt nok fin altså
Nåh ja, det da det hun har....
Tak...
marloutti skriver: Ja da... Havde bare skåret noget af kagen, som jeg så har presset sammen i to små skåle, med frosting imellem. Film i skålene først, så kagen er til at få ud, uden at gå i stykker...
aaargh perfekt tak
Höör skriver: aaargh perfekt tak
Så lidt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128