Hurtig hjælp vedr. ÆL :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. august 2011

WantingBaby2012

Hej tøser

Enkelt lille spørgsmål, som jeg hver gang bliver i tvivl om

Når man ser/mærker ÆL-slimen i trussen, er det så for sent? Eller er det nu og de næste 24 timer man har størst chance?

Er 100% sikker på at jeg har ÆL, (det løb igennem trussen og dryppede på gulvet  ) og typisk, så er man på arbejde  og ser først manden senere i eftermiddag!

Den SKAL bare være der denne måned, men måske er det allerede for sent?

Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

frk-stoltze

Altså på mine æl-test, der står at når den er positiv, så er det inden for 48 timer man har størst chance for at blive gravid. Så gi den gas søde

Kan du ikk mærke om det er din æl??

Jeg for mega ondt i siden og er slet ikk i tvivl, kan næsten ikk sidde, ligge eller gå, og det går også hammer ondt når vi hygger og jeg har æl

Heldigvis er det jo ikk sådan for alle

Pøj pøj med det

Anmeld

5. august 2011

Mor.til.stjernebørn

Min lille pige blev undfanget 2-3 dage før min egentlige ægløsningsdag... Så jeg tror det bare er med at gå til den nu her

Mener jeg har læst et sted at sædceller kan holde sig i op til 4-5 dage i skeden, så bare gå på Den skal nok være der hvis ikke du lægger alt for meget pres på dig selv og de små svømmere

Anmeld

5. august 2011

WantingBaby2012

frk-stoltze skriver:

Altså på mine æl-test, der står at når den er positiv, så er det inden for 48 timer man har størst chance for at blive gravid. Så gi den gas søde

Kan du ikk mærke om det er din æl??

Jeg for mega ondt i siden og er slet ikk i tvivl, kan næsten ikk sidde, ligge eller gå, og det går også hammer ondt når vi hygger og jeg har æl

Heldigvis er det jo ikk sådan for alle

Pøj pøj med det

Okay, jamen så må det jo være NU!!  

Og jo, er næsten 100 % sikker på, at det må være ÆL der er kommet/på vej... Kunne ihvertfald trække det laaangt uden at det knækkede...

Har allerede sendt en sms til kæresten om, at han ikke må komme for sent hjem senere 

Anmeld

5. august 2011

WantingBaby2012

NovaNataly skriver:

Min lille pige blev undfanget 2-3 dage før min egentlige ægløsningsdag... Så jeg tror det bare er med at gå til den nu her

Mener jeg har læst et sted at sædceller kan holde sig i op til 4-5 dage i skeden, så bare gå på Den skal nok være der hvis ikke du lægger alt for meget pres på dig selv og de små svømmere

Okay tak for svaret

Det kunne være for vildt hvis det lykkes i denne mdr  Det ville faktisk passe perfekt!

Anmeld

5. august 2011

frk-stoltze

WantingBaby2012 skriver:

Okay, jamen så må det jo være NU!!  

Og jo, er næsten 100 % sikker på, at det må være ÆL der er kommet/på vej... Kunne ihvertfald trække det laaangt uden at det knækkede...

Har allerede sendt en sms til kæresten om, at han ikke må komme for sent hjem senere 

alt hva jeg kan

Anmeld

5. august 2011

Masig

Så vidt jeg ved betyder det der ÆL udflåd at den er lige om hjørnet og den varer jo normalt 24 timer så der er skam tid nok

Bare spring på manden i aften

Vil så samtidig lige sige at jeg ikke altid har ÆL udflåd.. Nogle gange er der slet intet overhovedet selvom jeg har ÆL, så man kan ikke altid KUN gå ud fra udflåddet for at se om man har ÆL..

Anmeld

5. august 2011

Muffinmus

mange får æl slim fler4 dage INDNE æl, f.eks både 2-3 dage indne, det gør jeg også selv. Kan godt have æl slim og æl smerter 3 dage idenn mine æl teste har været positive...så det kan du desværre ikke rigtigt regne med med mindre du tager din temperatur eller tester for æl.

Anmeld

5. august 2011

WantingBaby2012

MariaE skriver:

mange får æl slim fler4 dage INDNE æl, f.eks både 2-3 dage indne, det gør jeg også selv. Kan godt have æl slim og æl smerter 3 dage idenn mine æl teste har været positive...så det kan du desværre ikke rigtigt regne med med mindre du tager din temperatur eller tester for æl.

Okay, men så længe at det bare ikke er for sent, når først ÆL slimet dukker op, så burde vi jo kunne ramme det nogenlunde nu :-) håber ihvertfald ikke at det er for sent!

Anmeld

5. august 2011

WantingBaby2012

Masig skriver:

Så vidt jeg ved betyder det der ÆL udflåd at den er lige om hjørnet og den varer jo normalt 24 timer så der er skam tid nok

Bare spring på manden i aften

Vil så samtidig lige sige at jeg ikke altid har ÆL udflåd.. Nogle gange er der slet intet overhovedet selvom jeg har ÆL, så man kan ikke altid KUN gå ud fra udflåddet for at se om man har ÆL..

Uuh er glad for at høre at der burde være tid nok! Vi ønsker os virkelig et barn sammen og har prøvet siden november 2010 så det kunne dælme være fedt hvis vi kunne ramme det rigtige tidspunkt nu! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.