junior seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Hvordan vidst i det var tid til at skifte?

Her skulle lillesøster overtage tremmesengen...  

Det vigtigste er, at barnet selv kan komme ind og ud af sengen uden at falde..

Tror bare man skal kaste sig ud i det, tror ikke man som sådan kan mærke når barnet er klar. Om de stiger ud af sengen 117 gange inden de falder til ro, mener jeg ikke har noget med alder at gøre, men bare forskellige fra barn til barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mussen2

bagger26 skriver:

Her skulle lillesøster overtage tremmesengen...  

Det vigtigste er, at barnet selv kan komme ind og ud af sengen uden at falde..

Tror bare man skal kaste sig ud i det, tror ikke man som sådan kan mærke når barnet er klar. Om de stiger ud af sengen 117 gange inden de falder til ro, mener jeg ikke har noget med alder at gøre, men bare forskellige fra barn til barn..

Ok, jamen jeg har slet ikke overvejet det endnu. Min datter  er 2,2 år og sover fint i hendes tremmeseng. Vi venter en lille ny til feb. så det kunne jo være vi skulle overveje at flytte hende så bette kan overtage sengen Men har bare ikke kunnet se idenen med det so far

Anmeld

5. august 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Ok, jamen jeg har slet ikke overvejet det endnu. Min datter  er 2,2 år og sover fint i hendes tremmeseng. Vi venter en lille ny til feb. så det kunne jo være vi skulle overveje at flytte hende så bette kan overtage sengen Men har bare ikke kunnet se idenen med det so far

Jamen så er der jo heller ingen grund til det..  Da Mads var 2,2 havde jeg heller ikke overvejet juniorsengen, jeg ventede med at Sofia skulle overtage den så længe som muligt. Da hun var 5½ mdr kunne jeg så ikke mase hende ned i vuggen mere, og så kom mads i junior sengen, og det gik fint, der var han 2,8 år..

Anmeld

5. august 2011

Mussen2

bagger26 skriver:

Jamen så er der jo heller ingen grund til det..  Da Mads var 2,2 havde jeg heller ikke overvejet juniorsengen, jeg ventede med at Sofia skulle overtage den så længe som muligt. Da hun var 5½ mdr kunne jeg så ikke mase hende ned i vuggen mere, og så kom mads i junior sengen, og det gik fint, der var han 2,8 år..

Tak for svar, det har helt sikekrt sat tanker i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.