Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Pasta farver
Pasta farver
Bryndis skriver:Jeg kan vel ikke bruge pasta farve til den ene farve og så frugt farve til den anden?
ZamanogDania skriver: Har hørt frugt farve er ikke så god til at farve fondant med. Pasta farve gør fondant farven tydligere.
Har hørt frugt farve er ikke så god til at farve fondant med. Pasta farve gør fondant farven tydligere.
Bryndis skriver:Okey. Det er bare så dyrt det pastafarve. Hehe
Da jeg købte fondanten fik jeg at vide at man ikke kunne bruge frugtfarve … kan ikke lige huske argumentet så jeg måtte også investere i pastafarver. Men de kan så også holde sig rigtig længe.
Jeg gav 35,- mener jeg pr farve … Nogle af farverne kan du jo sagtens nuancere ved at putte hhv meget eller lidt farve i.
Det gør fondanten meget klistret hvis du putter frugtfarve i. Jeg har aldrig selv brugt andet end pastafarve men kan forestille mig at du skal bruge noget ekstra flormelis eller maizena hvis du putter frugtfarve i. Og ja du kan vist kun få en meget lys farve ud af det, men ved jo heller ikke hvad du skal bruge det til
jeg har i mine første kager brugt frugtfarve, da andet kunne ikke fremskaffet herude, og det har fungeret fint
SjeBets skriver: jeg har i mine første kager brugt frugtfarve, da andet kunne ikke fremskaffet herude, og det har fungeret fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128